کد خبر: 756418
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
تولید برنامه «سه منشور نورانی» به اتمام رسیده و به زودی به روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود .
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما ، «سه منشور نورانی» عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن سیما برای مخاطبین نوجوان خود می باشد که سی و سومین دوره مسابقات سراسری دانش آموزی قرآن کریم کشور که در شهرهای شیراز و مشهد برگزار شد را به تصویر میکشد .

نفرات برگزیده این دوره از مسابقات که در 3 بخش اصلی قرآن ، عترت و نماز و در 9 رشته قرائت ، حفظ ، مفاهیم ، شرح نهج البلاغه ، سحیفه سجادیه ، مداحی ، اذان ، احکام و انشاء نماز برگزار شد، در «سه منشور نورانی» به اجرای برنامه می پردازند .

کشف استعدادهای قرآنی شهرستانهای مختلف کشور را می توان از مهمترین دستاورد «سه منشور نورانی» یاد کرد که در این برنامه ضمن معرفی ، به گفتگو با آنها پرداخته می شود .

همچنین در این برنامه به جهت انتخاب مجریان افتخاری برنامه های کودک و نوجوان شبکه قرآن سیما در شهرستانهای مختلف، تست اجرا توسط سید وحید مرتضوی و ندا ملکی از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات گرفته شد.

«سه منشور نورانی» با تهیه کنندگی حمید محمد علیزاده کاری از گروه آموزش شبکه قرآن سیماست که در 52 قسمت 20 دقیقه ای تهیه و تولید گردیده و قرار است به زودی به روی آنتن این شبکه برود .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار