کد خبر: 756237
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بازدید از 770 میلیارد ریال پروژه حوزه حمل و نقل و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان سمنان خبر داد و گفت: پروژه قطار برقی تهران - مشهد در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.
تسنیم: عباس آخوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این سفر حدود 440 میلیارد ریال پروژه هایی که در حوزه حمل ونقل سرمایه گذاری شده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن، در این سفر یک روزه بیش از 330 میلیارد ریال پروژه‌های سرمایه گذاری شده در حوزه مسکن در استان سمنان است که مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شاهرود با توجه به شرایط مهم آن اهمیت ویژه‌ای در حمل ‌و نقل دارد بیان کرد: باتوجه وجود 30 هزار دانشجو در شهرستان شاهرود، موضوع ارتقای حمل و نقل در این شهرستان بسیار مهم است.

آخوندی بیان کرد: علاوه بر حمل نقل جاده‌ای، حمل ونقل ریلی را نیز در شهرستان شاهرود داریم که این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط ریلی بسیار مهمی در شاهرود وجود دارد که باید آن را توسعه بدهیم ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک ناوگان ریلی تهران ـ مشهد به قطار برقی ارتقا یابد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه استان سمنان استان بسیار مهمی از نظر حمل و نقل جاده‌ای و ریلی در کشور محسوب می‌شود بر ارتقای محورهای جاده‌ای این استان تأکید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار