کد خبر: 756165
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
كارگردان كليپ تبليغاتي روحاني پس از انتقاد از دولت بركنار شد
حسين دهباشي، كارگردان فيلم انتخاباتي حسن روحاني در صفحه شخصي اينستاگرامش نامه بركناري‌اش از اداره تاريخ شفاهي را منتشر كرد.
مصطفي محمدي
حسين دهباشي، كارگردان فيلم انتخاباتي حسن روحاني در صفحه شخصي اينستاگرامش نامه بركناري‌اش از اداره تاريخ شفاهي را منتشر كرد.
دهباشي كه سابقه مستندسازي و همكاري با صداوسيما را در كارنامه كاري داشت با استفاده از تكنيك كپي‌برداري از روي كليپ يا همان موزيك ويدئوي انتخاباتي باراك اوباما با عنوان «بله ما مي‌توانيم» (Yes We Can)، موزيك‌ويدئوي «نوسفر» را درباره مراسم تنفيذ رياست جمهوري حسن روحاني توليد كرد كه به دليل همين كپي‌برداري آن هم از رئيس‌جمهور امريكا اقدامش تا مدت‌ها نقل محافل خبري بود.
 حسين دهباشي كه حالا ديگر نامش به خاطر كارگرداني و ساختن فيلم تبليغاتي حسن روحاني بر سر زبان‌ها افتاده بود، بحث و گمانه‌زني درباره پست و جايگاه احتمالي وي در دولت يازدهم به بخشي از سرگرمي رسانه‌ها تبديل شده بود. هماي اقبال و سعادت كه بر شانه دهباشي نشسته بود، شروع به پرواز كرد و در ۱۹ آبان ۱۳۹۲ از سوي هيئت وزيران به عنوان عضو غيرموظف هيئت‌مديره سازمان منطقه آزاد كيش تعيين شد. مدتي بعد دهباشي با عناوين «مشاور رياست سازمان اسناد و كتابخانه ملي» و «رئيس اداره تاريخ شفاهي» منصوب گرديد. وي در ماه‌هاي اخير برخي مواضع دولت يازدهم را در صفحه شخصي خود در فضاي مجازي مورد انتقاد قرار داد كه مهم‌ترين انتقاد وي به موضوع برجام اختصاص داشت و با آن مخالفت كرده بود.
پس از اين اعتراضات متعدد زمزمه‌هاي بركناري دهباشي قوت گرفت و وي در اواخر آبان‌ماه سال‌جاري از كار بركنار شد. دهباشي با انتشار عكس نامه بركناري‌اش در صفحه اينستاگرامش و در واكنش به آن نوشت: «مچكرم».
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار