کد خبر: 756016
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کسی نباید از خارج بیاید و اینترنت ما را بسازد، گفت: ما باید خودمان با حضور بخش خصوصی، مشارکت‌های مردمی و فعالیت بیشتر دولتی این حوزه را توسعه دهیم.
تسنیم: ایران و روسیه در حاشیه اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز و در راستای تعمیق و تحکیم همکاری‌های مشترک هفت سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

این اسناد همکاری در حضور حجةالاسلام حسن روحانی -رئیس‌‌جمهوری اسلامی ایران- و ولادیمیر پوتین -رئیس‌‌جمهوری روسیه- توسط مقامات عالی‌رتبه دو کشور امضا شد.

سند توافق دوجانبه بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برای تسهیل متقابل شرایط رفت و آمد اتباع دو کشور، توسط وزرای خارجه ایران و روسیه امضا شد.

حال با توجه به این موضوع و اختصاص پستی در شبکه اجتماعی وزیر ارتباطات به استقبال وی از پوتین در فرودگاه مهرآباد تهران، یکی از کاربران شبکه اجتماعی در کامنتی برای محمود واعظی نوشته است:

"ای کاش در کنار آن هفت سند همکاری که با روس‌ها امضاء کردید، یک سند هم امضا می‌کردید تا آنها بیایند و اینترنت ما را درست کنند"

اما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اینگونه پاسخ کامنت مطرح شده را داد:

"واعظی: اعتقاد بنده بر آن است که کسی نباید از خارج بیاید و اینترنت ما را بسازد.

ما باید خودمان با حضور بخش خصوصی، مشارکت‌های مردمی و فعالیت بیشتر دولتی این حوزه را توسعه دهیم. دولت در همه جای دنیا بر روی زیرساخت‌ها که دیربازده، زمانبر و هزینه‌بر است سرمایه‌گذاری کرده و در بخش محتوا و فناوری حضور بخش خصوصی و مردمی موثر است.

البته باید سایر دستگاه‌ها نیز با قرار دادن اطلاعات خود در شبکه ملی یا دولت الکترونیک به این روند سرعت بیشتری بخشند."
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار