کد خبر: 756013
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
مشاور عالی فرماندهی سپاه قدس از فعالیت 3 هزار و 600 پدافند دفاعی در مرزهای کشور خبر داد.
 فارس: سردار حسن کریم‌پور امشب در سومین یادواره سرداران و 154 شهید بسیجی و ورزشکار این شهرستان در زورخانه شهید جبرئیل نیاکی، گفت: ورزشکاران و نسل جوان امروز جامعه باید ادامه‌دهنده راه شهیدان باشند.

وی با اشاره به نگرش لازم به بسیج و نیروی سپاه پاسداران از بعد تاریخی، اظهار کرد: تشکیل نیروی مقاومت بسیج مستضعفین ناشی از تفکرات ناب و ارزشمند امام امت بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در واقعه عاشورا هدف تنها حذف امام نبود، بلکه هدف اصلی حذف امامت بود، بیان کرد: گاهی امام امت با مصلحت خانه‌نشین می‌شود، اما در برهه‌ای از زمان امام معصوم صلاح می‌بیند دست به صلح زده و یا همانند حماسه عاشورا دست به شمشیر ببرد.

کریم‌پور با تأکید بر اینکه عاشوراییان برای حفظ امامت همه هستی خود را تقدیم کردند، اظهار کرد: این شهدا برای همیشه در تاریخ زنده و جاوید ماندند.

مشاور عالی فرماندهی سپاه قدس با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان دست به کودتا، ترور و مبارزه اقتصادی زدند، تصریح کرد: امام امت برای زنده نگهداشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل بسیج کرد.

این مسئول با اعلام اینکه پس از مطالعه در سیره شهدا درمی‌یابیم که آنها درس‌آموخته مکتب اهل بیت (ع) هستند، ادامه داد: جبهه‌های ما مکان خودسازی بوده و گناه در آنها راه نداشت.

کریم‌پور تبیین کرد: جبهه‌ها قطعه‌هایی از بهشت بودند؛ هرچند آیات عظام و مراجع نیز بسیار دوست داشتند تا با رزمندگان و شهدا همجوار شوند.

وی با تأکید بر اینکه شهدا برای همیشه زنده بوده و در نزد خداوند رزق و روزی دارند، اضافه کرد: با مشاهده به کشورهای اطراف‌مان درمی‌یابیم که هم‌اکنون بر سر سفره شهدا ارتزاق می‌کنیم.

مشاور عالی فرماندهی سپاه قدس تأکید کرد: دشمنان از افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی و حس شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارند.

کریم‌پور با اعلام اینکه قدرت کنونی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، بیان کرد: با رونمایی از شهرک موشکی جمهوری اسلامی، ایران 14 دپوی زیرزمینی دارد که آمادگی دارد تا به صورت اتوماتیک به سوی هر کشوری که مقابل ایران دست به اقدام موشکی زد تمام مراکز هسته‌ای آن کشور را مورد هجوم قرار دهد.

وی در پایان با اشاره به اقدام نصب 5 هزار و 400 پدافند دفاعی در مرزهای کشور، گفت: هم‌اکنون 3 هزار و 600 پدافند کار گذاشته شده است تا هیچ هواپیمایی قدرت ورود به داخل کشور را نداشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار