کد خبر: 756011
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
در حالی که عربستان و قطر از اوکراین برای تروریست‌ها موشک‌های «سام 3» خریداری کردند، روسیه نیز از فرودگاه نظامی «النیرب» در شمال سوریه تانک‌های «تی 90» و گردانی از نیروهای زمینی و زرهی خود را وارد کرده است.
جمهوری اسلامی: تانک‌های «تی90» روسیه و گردانی از نیروهای زمینی و زرهی روسیه در حال ورود به شمال سوریه هستند. به گزارش "فارس" روزنامه «السفیر» لبنان با اعلام این خبر گزارش داد که این تجهیزات از فرودگاه نظامی «النیرب» واقع در «حلب» وارد شمال سوریه شده است و برخی از منابع این کشور نیز اعلام کردند که 20 فروند تانک تی 90 با کادرهای روس طی ساعات گذشته در این فرودگاه نظامی وارد سوریه شده‌اند.

به گزارش این روزنامه، احتمالا فرودگاه النیرب ورودی برای استقرار نیروهای زمینی روس در منطقه‌ای باشد که بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این منطقه مهمترین صحنه درگیری‌ها در حلب خواهد بود.

بنا بر این گزارش، این برای نخستین بار است که تانک‌های تی 90 وارد سوریه می‌شود و ارتش این کشور تا کنون حتی یک فروند از آن را نیز در اختیار نداشته است. این مسئله نیز در زمره اقداماتی است که روس‌ها برای مرحله دوم عملیات خود علیه داعش در سوریه انجام می‌دهند.

قدرت حفاظتی این تانک از زره ترکیبی فولادی و کامپوزیتی، یک زره واکنشی انفجاری، گیرنده‌های هشدار لیزری و سیستم اخلال مادون قرمز در موشک‌های ضدتانک تامین می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار