کد خبر: 755974
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
با اعلام رتبه‌بندي روزنامه‌هاي كشور توسط وزارت ارشاد
روزنامه «جوان» براساس جدول رتبه‌بندي كه توسط اداره كل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي منتشر شد، در جمع 10 روزنامه برتر كشور قرار گرفت.
روزنامه «جوان» براساس جدول رتبه‌بندي كه توسط اداره كل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي منتشر شد، در جمع 10 روزنامه برتر كشور قرار گرفت.
اداره كل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد با انتشار اطلاعيه‌اي جدول رتبه‌بندي 91 روزنامه كشور را منتشر كرد كه براساس آن روزنامه جوان با كسب 59 امتياز در رده نهم اين جدول قرار گرفت.  اين اداره طي اطلاعيه‌اي پيرامون رتبه‌بندي روزنامه‌ها، نوشت: پس از چند ماه بررسي كارشناسي، نتيجه اجراي طرح رتبه‌بندي روزنامه‌هاي كشور به منظور آگاهي مديران محترم رسانه‌ها، محققان و پژوهشگران ارتباطات و نيز استفاده دستگاه‌هاي دولتي به شرح زير منتشر مي‌شود. اين رتبه‌بندي براساس شاخص‌هاي اعلام شده در سايت معاونت مطبوعاتي و اطلاع‌رساني و در بازه زماني نيمه‌ دوم سال ٩٣ صورت گرفته است.
بر طبق اين اطلاعيه شاخص‌هاي رتبه‌بندي در سه محور «محتوايي»، «چاپ و توزيع» و «بنگاهي- توسعه‌اي» و 29 شاخص در اختيار روزنامه‌ها قرار گرفت تا به صورت داوطلبانه و خوداظهاري در طرح رتبه‌بندي شركت نمايند.
جايگاه برتر روزنامه «جوان» در ميان 10 روزنامه نخست كشور در حالي به دست آمده است كه برخي از روزنامه‌ها از لحاظ قدمت فعاليت از روزنامه جواني مانند «جوان» پيش بوده و برخي ديگر نيز جايگاه خاصي در دريافت و انتشار آگهي‌هاي دولتي و خصوصي و بنابراین تیراژ و توزیع  دارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خواننده همیشگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
به نظرمن بایدجز5تای اول میشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار