کد خبر: 755893
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
برنامه «صد برگ» امشب (سه شنبه 3 آذر) با بخش های جذاب و متنوعی چون: اسطوره های ایرانی، تاریخ و لطفعلی خان زند، جهانگرد ایتالیایی و نمایشگاه عکاسی چهار هنرمند از قاره های آسیا و امریکا روی آنتن شبکه دانایی می رود.
به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، در برنامه صد برگ، امشب دکتر رشید کاکاوند مبحث اسطوره های ایرانی را پی می گیرد و به معرفی آنها می پردازد.

همچنین در بخش تاریخ که روزهای سه شنبه به مخاطبان عرضه می شود، دکتر فروزنده در استودیوی این برنامه درباره لطفعلی خان زند صحبت می کند و گزارش مستند از مزار ایشان در بازار تهران نیز به تصویر کشیده خواهد شد.

این برنامه مستندی در قالب پویا نمایی درباره زورخانه از نگاه يك جهانگرد ايتاليايى كه در دوران لطفعلي خان به ايران سفر کرده بود را نیز به تصویر می کشد.

دردر پایان گزارشي تماشایی از نمايشگاه عكاسي چهارهنرمند ايراني، ژاپنی، کانادایی و آمریکایی که در شهر تهران برگزار شده بود پخش می شود.


جمعی از مسئولین علمی کشور میهمان اسطرلاب می شوند

برنامه تخصصی «اسطرلاب» که با هدف بررسی روند تولید علم در کشور روی آنتن می رود، امشب (سه شنبه 3 آذر) ساعت 23 میزبان دکتر احمد معتمدی و مهدی تهرانچی به ترتیب روسای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شهید بهشتی است.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار این برنامه با اجرای ندا سپانلو، برای بررسی مطالبات رهبری از دانشگاه ها با موضوع حفظ سرعت و شتاب دادن به تولید علم در کشور روی آنتن می رود.

در بخش گفتگو و مصاحبه، دکتر علی صبوری استاد مرکز تحقیقات و بیوشیمی دانشگاه تهران، دکتر علی درویش زاده و دکتر یوسف ثبوتی از چهره های ماندگار علمی کشور و استاد بیولوژی و بنیان گذار و رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان و دکتر علی منتظری رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی برای مخاطبان گفتگو می کنند.

در این برنامه گزارشی با صدای ناصر ممدوح استاد و پیشکسوت دوبله ایران درباره وضعیت دانشگاه های کشور، استادان و پژوهش در دانشگاه به تصویر کشیده می شود.

دانش ترافیک بررسی می کند

رابطه میزان سرعت با شدت تصادف

برنامه«دانش ترافیک» هرهفته سه شنبه ها ساعت 20:30روی آنتن می رود. این برنامه نگاهی علمی و مو شکافانه به برخی از جنبه های ترافیک در عبور و مرور دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، در برنامه پیش رو رابطه میزان سرعت دررانندگی با شدت تصادف، جراحت، افزایش مصدومیت ها، نقض عضو و مرگ و میر تحلیل و بررسی می شود.

دراین برنامه سردار دکتر موسی امیری جانشین پلیس راهور ناجا، دکتر جواد مرزبان راد عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و سرهنگ علی خزائی عضو یئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین حضور خواهند داشت.

دانش ترافیک را مریم فیروزی در گروه دانش شبکه چهار تهیه و سه شنبه ها ساعت 20:30 روی آنتن می برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار