کد خبر: 755880
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
وزیر کشور گفت: اگر شورای تامین شهرستان تشخیص دهد حزب یا گروهی سخنرانی یا جلسه‌ای داشته باشد، مجوز صادر می‌شود.
مهر: عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه جلسه خیرین استان تهران با ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به خبرنگار مبنی بر اینکه روز گذشته یکی از نمایندگان تهران در مورد مجوز سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی لاری معترض شده است، گفت: وزارت کشور بر اساس قانون مجوز می‌دهد و اگر شورای تامین شهرستان تشخیص دهد، یک حزب یا گروه و یا انجمن جلسه‌ای داشته باشند، بر اساس قانون، مجوز صادر می‌شود.

وزیر کشور در مورد اعزام زائران به کربلا هم گفت: دستور دادیم صدور گذرنامه تا ۲۸ صفر ادامه داشته باشد و شب گذشته هم با طرف عراقی جلسه داشتیم تا صدور ویزا سه شیفته و شبانه‌روزی باشد.

رحمانی‌فضلی در ادامه با اشاره به عملیات چهار ماه پیش در منطقه قندیل عراق، گفت: این منطقه محل باراندازی مشروبات الکلی بود که پاکسازی کردیم اما در مناطق غربی همچنان در موضوع مواد مخدر مشکل داریم.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در موضوع معتادان خیابانی مسئول است، گفت: با هماهنگی دستگاه‌ها و قولی که شهرداری داده، ظرفیت را برای نگهداری از معتادان متجاهر به ۶ هزار نفر افزایش می‌دهیم تا انشاءالله تا عید انجام شود.

وزیر کشور در مورد جزئیات جلسه امروز هم گفت: قرار شد آقای محسن رفیق‌دوست به عنوان نماینده خیرین استان تهران با ستاد مبارزه با مواد مخدر ارتباط داشته و طرحی را برای ایجاد یک مجمع مشترک تدوین کند و در جلسه بعدی که در اتاق بازرگانی برگزار می‌شود، این طرح به تصویب رسیده و اجرایی شود تا بتوانیم از نظرات خیرین در این خصوص بیشتر استفاده کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار