کد خبر: 755704
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
كتاب «گزارش ناخوانده از سرانجام يك مسير» با هدف بررسي جامع تحريم‌هاي كشور در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي و روشن نمودن سرانجام مسير مذاكره براي رفع آنها به چاپ دوم رسيد.
كتاب «گزارش ناخوانده از سرانجام يك مسير» با هدف بررسي جامع تحريم‌هاي كشور در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي و روشن نمودن سرانجام مسير مذاكره براي رفع آنها به چاپ دوم رسيد.
چاپ اول اين كتاب را نشر شهيد كاظمي با تيراژ 3 هزار نسخه‌ روانه‌ بازار نشر كرده بود كه با استقبال مخاطبان مواجه شد و در مدتي كوتاه به چاپ دوم رسيد. اين كتاب به همت پژوهشگران انديشكده‌ صدق در قالب 595 صفحه تهيه و تنظيم شده است و چاپ دوم آن نيز تيراژي 3 هزار نسخه‌اي دارد.
   
اين كتاب كدام خلأ را پر كرده است؟
موضوع تحريم‌ها و راه صحيح مواجهه با آنها را شايد بتوان مهم‌ترين مسئله‌ مطرح در فضاي عمومي اين سال‌هاي كشور دانست. ايران اسلامي هم‌اكنون در حال گذراندن تجربه‌اي تاريخي پيرامون ميزان كارايي و موفقيت عملي مسير رفع تحريم از طريق مذاكره است. اين كتاب قصد دارد با فراهم كردن شناخت نسبت به واقعيات موجود و جزئيات تعيين‌كننده‌ در حوزه‌ تحريم‌ها و آشنا كردن خوانندگان با طراحي‌هاي پيچيده‌ حقوقي، سياسي، اقتصادي تحريم‌كنندگان در ميز مذاكره و در ميدان عمل و نيز واكاوي دقيق تجربه‌ توافق ژنو در رفع تحريم‌ها، سرنوشت مسير رفع تحريم با مذاكره را به طرز ملموس و دقيقي روشن نمايد.
   
چرا بايد اين كتاب را خواند؟
اين كتاب براي اولين ساختار، تأثير، دسته‌بندي و قوانين تحريمي را به تفكيك هشت حوزه‌ مهم صنعتي و تجاري بررسي و در پي آن حقايق مهمي از واقعيات تحريمي را آشكار كرده است كه مي‌تواند اساساً پيش‌فرض‌هاي ورود به مذاكرات براي رفع تحريم را تغيير دهد. مسائلي چون روند واقعي تأثير تحريم‌ها‌ بر فروش نفت خام، تاريخچه و علت خروج شركت‌هاي خودروساز جهاني از ايران پيش از وضع قوانين تحريم، ساختار چندلايه تحريم‌هاي مالي و بانكي، امكان‌پذيري تحريم طلا و فلزات گرانبها، موارد مستثنا از تحريم و...
   
اين كتاب را چگونه تهيه كنيم؟
علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه اين كتاب به كتابفروشي‌هاي جبهه فرهنگي انقلاب در سراسر كشور و پايگاه كتاب «گزارش ناخوانده از سرانجام يك مسير» به آدرس
 www.gozaresh-nakhande.ir مراجعه كنند. همچنين علاقه‌مندان به توزيع و ترويج محتواي اين كتاب در قالب‌هاي مختلف يا تهيه تعداد انبوه اين كتاب مي‌توانند با شماره تلفن 09127175054 تماس حاصل نمايند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار