کد خبر: 752845
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
مدیر پشتیبانی و اجرایی مصلی بیت‌المقدس اراک خبر داد:
مدیر پشتیبانی و اجرایی مصلی بیت‌المقدس اراک و ستاد نماز جمعه اراک از اجرای طرح توسعه‌ای مصلی بیت‌المقدس این شهرستان خبر داد.

وحید سلیم‌آبادی بااشاره به ضرورت توسعه و تکمیل پروژه گسترش توسعه مصلی اراک اظهار داشت: مصلی سازی فرهنگی نهادینه شده پس از پیروزی انقلاب است و مصلی‌ها مایه آبرو و امانتی گران‌بها در هر استان است.

وی افزود: مصلی مجموعه‌ای متعلق به مردم و مسئولان است و لازم است در توسعه و پیشرفت آن همه مردم و مسئولان مشارکت داشته باشند چرا که مشارکت در این‌گونه طرح‌ها خدمت به فرهنگ، آبادانی، عمران کشور و استان است.

سلیم آبادی تصریح کرد: توسعه فضای مصلی یکی از خواسته‌های اساسی و بنیادی مردم اراک بوده که امسال توانستیم قدم‌های تحقق این خواسته را برداریم و با توجه به فضای تعاملی که در بین مردم و مسئولان و دستگاه‌ها در استان وجود دارد امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان آماده تحویل شود.

وی اضافه کرد: نماینده دفتر مقام معظم رهبری در جریان این سفر به استان مرکزی درباره روند عملیات عمرانی توسعه مصلی اراک به مسئولان استان مرکزی گفت‌وگو کرده و در جریان امور جاری در اجرای طرح توسعه مصلی بیت‌المقدس اراک قرار گرفت.

سلیم آبادی خاطرنشان کرد: در ادامه این دیدار، آیت‌الله دری‌نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز در مورد اجرای این طرح و مشکلات موجود توضیحاتی را بیان و نماینده دفتر مقام معظم رهبری را در جریان امور قرار داد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار