کد خبر: 750950
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
به منظور هم‌فکری با دستگاه قضایی:
جمعی از قضات دادگستری شهرستان اراک از مرکز اسکادا، ایستگاه پمپاژ صادقیه، آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اراک بازدید و در جریان فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قرار گرفتند.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی طی این بازدید شرح کاملی از مسئولیت‌ها و فعالیت‌های شرکت آبفا و همچنین گزارش کاملی از وضعیت تأسیسات آب و فاضلاب شهر اراک ارائه کرد.

عبدالرضا خلیلی اظهار داشت: شرایط تأمین آب در کشور حساس و مهم بوده و با توجه به خشکسالی و کمبود آب، امیدواریم با همدلی که بین این شرکت و دستگاه قضایی استان وجود دارد بتوانیم به راهکارهای قانونی موثری در رسیدگی به پرونده‌های انشعابات غیرمجاز برسیم.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از تأسیسات و اموال شرکت یکی از اولویت‌های شرکت به شمار می‌رود، تصریح کرد: به دنبال راهکارهایی برای کنترل سرقت و بالا بردن امنیت تأسیسات آب و فاضلاب در سطح شهرهای استان هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین در این بازدید به مشکلات حقوقی شرکت اشاره کرد و افزود: امیدواریم با هم‌فکری دستگاه قضایی استان بتوانیم در راستای کاهش تخلفات در حوزه آب و فاضلاب گام‌های اساسی برداریم و این تعامل در نهایت منجر به کاهش پرونده‌های قضایی در این حوزه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار