کد خبر: 750185
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «09123137104»،گفت: فرهنگیان می‌توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه‌های تلگرامی نیز حضور دارم.
 فارس: زهرا فانی خواهر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت:‌ بازنشسته آموزش و پرورش هستم و جای خاصی فعالیت ندارم، اما در ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی کشور هستم و برای رفع مشکلات آنها فعالیت می‌کنم.

وی ادامه داد: عمده فعالیت بنده با همکارانی است که با بنده می‌توانند در تماس باشند و در تهران برای رفع مشکلات آنها اقدام می‌کنم و پل ارتباطی با وزیر آموزش و پرورش هستم.

خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «09123137104»،گفت: همکاران فرهنگی می‌توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه‌های تلگرامی نیز حضور دارم.

فانی افزود: بنده بازنشسته آموزش و پرورش منطقه دو هستم و از اول مهر 59، تا سال 1388 مدیر مدرسه در 6 منطقه 6، 11، 10، 17 و 2 بوده و در سن 19 سالگی نیز مدیر مدرسه‌ای در میدان ابوذر به نام مدرسه شهید باهنر بوده‌ام و بسیاری از دانش‌آموزان آن مدرسه الان همکاران بنده هستند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
0
0
سلام:سرکارخانم فانی به وزیرمحترم بفرمائیدبودجه برای طرح رتبه بندی معلمان وجوددارد اما برای پاداش معلمان بازنشسته که بایددرخزانه باشدوجودندارد!؟!؟
الان یکسال است پاداش مارانداده اندکه حداقل سودبانکی آن 12میلیون می شود.
نظا م الله مهرانی طالقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
0
خواهر محترمه وزیر
سلام بر شما ووزیر محترم
به فکر حقوق بازنشستگان کشوری هم باشند اینها قشری هستند حداقل حقوق می گیرندودلسوز جامعه هستند مواظب این عزیران باشید
شکر نعمت نعمتتد افزون کند

کار افتاده آموزش وپرورش البرز دفترکل 1286261...
ناشناس
|
Romania
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
0
تکذیب شد ...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
0
بازنشسته 92 هستم تا این تاریخ هزینه مرخصی ذخیره را دریافت نکرد ه ایم درضمن گناه ما چی بوده که زودتر بازنشسته شده ایم این رتبه بندی را شامل نمی شویم شما تلاش کنید حق بازنشستگان ضایع نشود متشکرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار