کد خبر: 749727
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
مهران مدیری در انتهایی‌ترین بخش یکی از اتوبان‌های شهر تهران و در ساختمانی قلعه‌مانند مشغول تصویربرداری هفتمین قسمت از مجموعه «در حاشیه» است؛ بخش‌هایی که به کوچ حاشیه‌نشین‌ها به اردوگاه مربوط می‌شود.
ایسنا: عوامل دست‌اندرکار سری دوم سریال «در حاشیه» دوشنبه - چهارم آبان‌ ماه - سکانس‌های جدیدی را در لوکیشن اردوگاهی که در یک سوله تعبیه شده است و جایگزین همان بیمارستان «در حاشیه» قبلی است، ضبط کردند؛ سکانس‌هایی که مربوط به اعترافات پزشکان قلابی در مقابل رییس اردوگاه بود.

آخرین تصاویر «در حاشیه» مهران مدیری

در پشت صحنه این مجموعه همچنین اعلام شد، به دلیل اینکه فضای سریال «در حاشیه» مردانه شده است، اضافه شدن شخصیت‌های خانم‌ به قصه به عنوان ملاقات‌کننده احتمال می‌رود.

زندانیان مجموعه «در حاشیه» بیش از 40 نفر هستند که در نقش‌های متفاوت اعم از زندانی و نگهبان زندان ایفای نقش می‌کنند. این بازیگران از میان هنرمندان تلویزیون، سینما و تئاتر انتخاب خواهند شد.

لوکشین سریال «در حاشیه 2» که همان لوکیشن قبلی بیمارستان «در حاشیه» است، پس از تغییرات اساسی به یک اردوگاه واقعی تبدیل شده است. این اردوگاه شامل بخش‌های مختلف از جمله کارگاه برای فعالیت زندانیان، اتاق رییس اردوگاه، اتاق ملاقات زندانیان با خانواده‌هایشان، تلفنخانه، باشگاه ورزشی، سلول‌های انفرادی، اتاق‌های زندانیان (شامل اتاق‌های چهار نفره، هشت نفره و 16 نفره)، اتاق بازجویی، سالن غذاخوری، بهداری و همچنین حیاط هواخوری اردوگاه است.

آخرین تصاویر «در حاشیه» مهران مدیری

پیش از این مجموعه «شوخی کردم» نیز در لوکیشن فعلی «در حاشیه» ساخته شده بود.

ظاهر بازیگران مجموعه «در حاشیه 2» به جهت اینکه موقعیت مکانی تغییر کرده و حاشیه‌نشین‌ها از بیمارستان به اردوگاه کوچ کرده‌اند، با تغییراتی همراه است؛ البته گریم بازیگران همان است و به اقتضای موقعیت و فضای جدید، تغییر در نوع پوشش این کاراترها بیشتر جلب توجه می‌کند.

درحاشیه

***

بر اساس گزارش خبرنگار ایسنا که دوشنبه (چهارم آبان ماه) در پشت صحنه سریال مهران مدیری حاضر شده بود، در لوکیشن «در حاشیه» بازیگرانی همچون سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان و نصر‌الله رادش حضور داشتند. این چهار بازیگر که از ابتدا تا انتهای «در حاشیه»، مهران مدیری را یاری خواهند کرد، به عنوان بازیگران اصلی اردوگاه «در حاشیه» ایفای نقش می‌کنند و روز گذشته نیز سکانس‌هایی از این مجموعه با حضور این هنرمندان به سرانجام رسید.

به گزارش ایسنا، سریال «در حاشیه» طبق گفته عوامل این مجموعه قرار است پس از ایام صفر از تلویزیون پخش شود.

***

فاز دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری اوایل مهر 94 کلید خورد.

در فاز اول سریال «در حاشیه» هومن صحرایی مامور می‌شود یک مرکز درمان تعطیل شده را راه اندازی کند اما در این مسیر با سهراب کاشف، بهروز عشقی، کنگر زهتاب و سیروس تکراری که همگی سابقه کلاهبرداری دارند همراه می‌شود و...

داستان این سریال با دستگیری این افراد به اتمام می‌رسد.

فاز دوم سریال در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه افرادی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را بین زندانیان سابقه‌دار می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند...

اسامی بازیگران به‌روز شده مجموعه «در حاشیه» به شرح زیر است:

بازیگران اصلی:

سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، نصر‌الله رادش، نیما فلاح، رامین ناصر نصیر، علی اوجی

سایر بازیگران به ترتیب حروف الفبا:

امیرحسین اقبال‌آذر، محمدرضا بابازاده، چیا بابامیری، مهدی بیگی، عباس پرنیانی، هادی پیوند، امیر جنانی، امیرمحمد حاجی‌زاده، حامد خان بابایی، مهدی دانایی مقدم، محسن دلیخون، هومن رمضانی، مهدی ساسانی، فرزاد سروی، پیام سلیمانی، حمید سلیمانی، آرمین شیرگیر، محمدرضا صدوقی‌پور، احد صادق بیله سوار، مهدی صفری، مهدی عظیمی، سعید علی‌پور، علی غلامی، بهادر فاضل، مهبد قناعت پیشه، محمد کارآزاد، امیر کریمی علویجه، بابک کمانگیر، محمد گل محمدی، حسین لعل، کیارش محسن سجادی، مهدی مرادی، رضا محرابی، سید صالح موسوی، میرمحمد موسوی، محمد مولودی، عباس نایی، علی نعیمی، امیر نگارش، سینا نور محمد، علی ولیانی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار