کد خبر: 747981
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
سريال تلويزيونی «یه تیکه زمین» به كارگردانی مهدی كرم پور و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی در کنداکتور پخش شبکه دو قرار گرفت.
به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «یه تیکه زمین» کاری از گروه فیلم و سریال است که به مناسبت ماه محرم هرروز از ساعت 6:45 از این شبکه پخش می‌شود.

این سریال یک درام اجتماعی است و زندگی مردی به نام حاج حیدر با بازی داریوش ارجمند را به تصویر می‌کشد که در یک نانوایی سنگکی در یکی از محله‌های قدیمی تهران مشغول به کار است. حاج حیدر که معتمد محل است، به دلایلی تصمیم می‌گیرد نانوایی سنگکی‌اش را تعطیل کند و این شروع ماجراهای تازه‌ای است. این در حالی است که پسران او به نام هادی احمد و محمود در کارخانه کوچکی، آرد مرغوب برای پخت نان‌های فانتزی تولید می‌کنند. این آرد از گندم‌زار حاج حیدر تهیه می‌شود و کیفیت خوبی دارد، اما محمود که جوانی طمع‌کار است، در آرد مواد اضافه و ناخالصی وارد می‌کند که گلایه اهالی محله را به دنبال می‌آورد و... .

رؤیا تیموریان‌، کوروش تهامی، شراره دولت‌آبادی، آتیلا پسیانی‌، عنایت بخشی، نفیسه روشن، پوران دخت مهیمن،‌ حدیث میرامینی و امیرحسین رستمی از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

علی‌اکبر محلوجیان نویسنده سریال خاطره‌انگیز «پدرسالار» نگارش فیلمنامه «یه تیکه زمین» را بر عهده داشته است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار