کد خبر: 745909
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
سردار نقدی در کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: برخی می خواهند به ما القا کنند که رزق و روزی ما دست آمریکاست, در حالی که این برخلاف راه و سخن شهداست.
جوان آنلاين: سردار محمدرضا نقدی, در همایش کنگره شهدا و دانش آموزان و معلمان استان در پنجمین روز کنگره سرداران و 2436شهید چهارمحال و بختیاری, با گرامیداشت یاد و خاطره 36000دانش آموز و 5000معلم و 2436شهید استان, گفـت: امروز و در این روزها شهرکرد, حال و هوای دیگری دارد و همه جا صدای شهدا بلند است.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور , افزود: معلمان شهیدی که درس حقیقت هستی را نه با گچ روی تخته؛ بلکه با خون خود بر روی ریگ های داغ جنوب و صخره های سرد غرب کشور به ما آموختند.

سردار نقدی, ادامه داد: وقتی که یک دانشمند و یا یک وزرش, کار و یا یک هنرمند کار خوبی برای ارائه می دهد, همه به آن ابراز ارادت می کنند و شهید والاتر و برتر از همه آنهاست . بهتر از هر خوبی یک خوبی دیگری هست تا جایی که شهید خونش ریخته شود و از آن بالاتر خوبی دیگری نیست و مقام شهادت بالاترین مقامی است که انسان به او می رسد.

این یادگار دفاع مقدس, تصریح کرد: شهید حقیقت هستی را آنطور که هست درک می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین, در ادامه به الگوگیری مردم لبنان, فلسطین, عراق, سوریه و یمن از رزمندگان ایران اسلامی و استقامت شجاعانه و با عزت آنها در مقابل آمریکا و آل سعود و داعش و رپیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: برخی می خواهند به ما القا کنند که رزق و روزی مادست آمریکاست؛ در حالی که این خلاف راه و سخن شهداست.

نقدی, گفت: وقتی همه قدرت ها در دوران دفاع مقدس مقابل ملت ایران ایستادند و به صدام کمک کردند, ما کوتاه نیامدیم و شهدا ایستادند تا امروز اسلام سربلند باشد؛ در حالی که شرایط آن روز سخت بود و این پیروزی و عزت امروز ما مدیون تفکر شهداست.

این مقام مسئول, تإکید کرد: این یک تفکر باطل است که اگر در مقابل آمریکا کوتاه بیائیم, رزق و روزی ما بیشتر می شود و مشکلات کشور ما مرتفع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج, اظهار کرد: وقتی حمله دشمن به سوریه پیش آمد, آمریکا و اسرائیل, وهابی های داعش را درست کردند.

نقدی, گفت: شهید همدانی, طراح بسیج مردم سوریه بود و معادله و موازنه قدرت را در سوریه به هم زد. و امروز آمریکا و اسرائیل با یک نیروی مردمی عظیم روبرو است که قابل کنترل نیست و هرگز آنها به خواسته های خود در سوریه نخواهند رسید و این راه, راه شهداست.

وی, افزود: آمریکا با 700هزارمیلیون دلار بودجه نظامی نتوانست سوریه و یمن را به زانو درآورد و این منطق شهداست و فقط این منطق است که می تواند جلوی چنین تشکیلاتی قدرتمندی را بگیرد.

نقدی, تإکید کرد: پاسخ ما به اوباما که می گوید مرگ بر آمریکا برای ملت ایران, نان و آب نخواهد شد, این است که ما این شعار را از امام و شهدایمان به ارث برده ایم و تا نابودی آمریکا از این راه دست نخواهیم شست.

رئیس سازمان بسیج, ادامه داد: وعده های امام درمرگ بر شاه و مرگ بر شوری به تحقق پیوست و ان شاءالله در آینده نزدیک اثری از آمریکا و اسرائیل نخواهد بود.

وی, با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز درکشور, تصریح کرد: دیروز هم شهدا این مشکلات را داشتند؛ ولی درمقابل آمریکا کوتاه نیامدند و ایستادگی و مقاومت کردند ومشکلات اقتصادی با همت و صبر و استقامت حل خواهد شد.

نقدی, گفت: امروز با شهدا تجدید میثاق می کنیم که ما تا آخرین قطره خونمان راه شما را ادامه خواهیم داد. در راه ولایت و بر سر پیمانمان با ولایت تا آخر ایستاده ایم و معتقدیم با مقاومت دراین راه است که پیروزی از آن اسلام و انقلاب ماست.

وی, افزود: اگر شهید احمد متوسلیان, بر سر گنبد مسجد خرمشهر پرچم ایران را برافراشت و شهید همدانی همان پرچم را بر سر گنبد حرم حضرت رقیه سلام الله علیها برافراشت, ما نیز پرچم اسلام را در قدمگاه رسول الله و در گنبد مسجد الاقصی برافراشته خواهیم کرد.

این مقام مسئول در پایان از دست اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم تقدیر و آرزوی شهادت برای اجر و مزد آنان کرد.

این همایش در پنجمین روز کنگره سرداران و 2436شهید استان با حضور روسای آموزش و پرورش مناطق 17گانه چهارمحال و بختیاری و دانش آموزان نواحی یک و دو شهرستان شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار