کد خبر: 745429
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
دولت آمریکا از طریق کانالهای رسمی و غیر رسمی به عراق در مورد ائتلاف با روسیه علیه داعش هشدار داد و این کار را برای آینده این کشور خطرناک توصیف کرده است.
مشرق: یک مقام آمریکایی در سفارت این کشور در عراق از تلاش مقامات واشنگتن برای همکاری نکردن عراق و روسیه علیه داعش خبر داد. بنابر این گزارش، دولت آمریکا از طریق کانالهای رسمی و غیر رسمی به عراق در مورد ائتلاف با روسیه علیه داعش هشدار داد و این کار را برای آینده این کشور خطرناک توصیف کرد.

 این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، از لابی آمریکایی ها بین مقامات عراقی برای عدم ائتلاف با روسیه خبر داد و گفت: در دیدارهای متعدد دیپلمات ها و مقامات آمریکایی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق به این کشور توصیه شده است که با روسیه علیه داعش همکاری نکند.

این در حالی است که پنتاگون اخیراً از روسیه خواسته است در عملیات نظامی درسوریه با مقامات آمریکایی وارد مذاکره مستقیم شود و برای عدم تداخل عملیات، همکاری دو طرفه را بیشتر کند. آمریکا مقامات عراق را تهدید کرده است در صورتی که با روسیه و ایران برای جنگ با داعش متحد شوند، حمایت ائتلاف غرب به رهبری آمریکا از نیروهای پیشمرگه کردستان شدت می گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار