کد خبر: 745410
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان شهادت سردار همدانی در جبهه مقاومت به دست تروریست‌های تکفیری را ضایعه‌ای بزرگ خواند و افزود: شهید همدانی هوشمندانه و خستگی ناپذیر در مأموریت مستشاری در جبهه مبارزه علیه تروریسم و افراط و اشغالگری حضور داشت.

جوان آنلاين: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردارسرتیپ شهید حسین همدانی که در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) به مقام رفیع شهادت نائل آمد، به فرمانده معظم کل قوا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معزز ایشان، همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.

ظریف شهادت این سردار عالیقدر جبهه مقاومت بدست تروریست‌های تکفیری را ضایعه‌ای بزرگ توصیف کرده و درعین حال افزوده است که سردار شهید حسین همدانی که هوشمندانه و خستگی ناپذیر در مأموریت مستشاری در جبهه مبارزه علیه تروریسم و افراط و اشغالگری حضور داشت، بی تردید تلاش خالصانه علیه ترور و افراط و نیل به آرزوی دیرینه‌اش پشتوانه‌ای ارزشمند برای استمرار مسیر مقاومت، مبارزه و شهادت است.

ظریف در این پیام با آرزوی علو درجات برای این سردار پیشکسوت در جهاد و مبارزه تصریح کرده است: جامعه جهانی باید ضرورت مبارزه علیه تروریسم تکفیری و نابودی کامل این جریان ضد انسانی و اسلامی را بیش از پیش در اولویت قرار داده و حل ریشه‌ای این پدیده ضد بشری را با جدیت دنبال کند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز (پنجشنبه) در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های داعشی به شهادت رسید.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
1
0
شهید همدانی را اوبامای خون آشام و نتانیاهوی خون اشام شهید کردند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار