کد خبر: 745387
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ وقت دشمنان خود را دست کم نمی گیریم و هر نوع تجاوزی را در نطقه خفه خواهیم کرد.
مهر: محسن رضایی در آئین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه که عصر امروز در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، با اشاره به اظهارات شبکه العربیه مبنی بر دست داشتن سپاه پاسداران در فاجعه منا گفت: متاسفانه عربستان از ابتدای حادثه منا سعی کرد برای فرار به جلو قصه های زیادی را درست کند.

وی افزود: عربستان بیش از ۴ یا ۵ سناریو را طراحی و اعلام کرده است. سپاه پاسداران هیچ حضوری در این مراسم نداشته و حجاج عادی ما حضور داشتند.

رضایی با بیان اینکه اطلاعاتی که بدست ما رسیده است حکایت از تاثیر دو عامل در این فاجعه دارد اظهار داشت: این عوامل عبارتند از تردد غیرمجاز یکی از مسئولان سعودی و جابجایی نیروهای باتجربه با نیروهای ساده و بدون تجربه برای حفاظت از اماکن مقدس.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ما هیچ وقت دشمنان خود را دست کم نمی گیریم تصریح کرد: واقعیت ها را متوجه می شویم و قصد داریم که به آنها بگوییم تاریخ دفاع مقدس را فراموش نکنند و با دم شیر نیز بازی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: این شیر اگر بازگردد با یک توان بزرگتر و گسترده تر از دفاع مقدس از خود دفاع می کند و هر نوع تجاوزی را در نطفه خفه خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار