کد خبر: 745373
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فکر نمی‌کنم افشاگری درباره کمیته اخلاق در کار باشد. برخی دوستان که بودند و اکنون رفته‌اند، حرف‌هایی زده‌اند که خیلی درست نیست.
فارس: علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: تیم ملی فوتسال، خود را برای مسابقات جام ملتهای آسیا به میزبانی ازبکستان آماده می‌کند. برنامه‌های تدارکاتی خوبی را از جمله بازی با روسیه و رفتن به ایتالیا برای آنها پیش‌بینی شده است تا پس از آن به ازبکستان اعزام شوند.

وی ادامه داد: بعد از گرفتن سهمیه جام جهانی، فرصت خوبی خواهیم داشت تا بهتر برنامه‌ریزی کنیم و به هدفمان در فوتسال که حضور در چهار تیم برتر جام جهانی است برسیم. به نظر من، فوتسالیست‌های ایران توانمندی بالایی دارند و چیزی از سایر کشورها کم ندارند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود تیم ملی فوتسال مدتی سرمربی نداشته و فرصت را از دست داده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان در باشگاه‌های خود فعالیت می‌کردند، حالا هم همان کادر قبلی به غیر از خسوس کار را در دست گرفته‌اند و رو به جلو حرکت می‌کنند، به نظر من بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا فرصت خوبی است تا برنامه‌ریزی دقیق‌تر انجام شود.

کفاشیان با اشاره به غیبت برخی بازیکنان مطرح از جمله شمسایی، نظری و ... تصریح کرد: این بازیکنان قبلاً هم نبوده‌اند، من به خوبی می‌دانم که این بازیکنان جزو بهترین‌ها هستند، اما کادر فنی بازیکنان را انتخاب می‌کند. به نظر من مهم، هماهنگی  و یک دست بودن کادر فنی، مدیریت و بازیکنان است که امیدوارم به خوبی محقق شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بازی امروز شاگردان کی‌روش مقابل عمان اظهار داشت: ملی‌پوشان مصمم هستند تا عمان را هم شکست دهند، آنها نباید حریف را دست کم بگیرند و بعد از این بازی، خود را برای مقابله با ژاپن آماده کنند.

کفاشیان در مورد اظهارات محمدزاده مبنی بر اینکه به زودی افشاگری خواهم کرد، گفت: موضوع خاصی نیست، ما به همه سؤالات پاسخ داده‌ایم و فکر نمی‌کنم افشاگری در مورد کمیته اخلاق در کار باشد. برخی دوستان که قبلاً بودند و حالا رفته‌اند، حرف‌هایی زده‌اند که خیلی درست نیست. در آینده‌ای نزدیک، اعضای جدید کمیته اخلاق را معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به لابی عربستانی‌ها برای حذف ایران از مسابقات امیدهای غرب آسیا تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد، تکلیف تیم‌های صعودکننده مشخص شده است که طبق قانون، تیم‌های ایران، سوریه، یمن و قطر به مرحله نیم‌نهایی صعود کرده‌اند، به عقیده من این مسابقات تدارک خوبی برای تیم امید بود و برد و باخت در آن زیاد اهمیت نداشت. این تیم باید خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده کند.

کفاشیان در مورد مشکل فرهاد کاظمی برای حضور در تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: ظاهراً شکایت‌هایی از کاظمی شده است که رکن قضایی فدراسیون باید در مورد آن تصمیم‌گیری کند که اگر مشکلی باشد قطعاً رأی صادر خواهند کرد. بدون شک هر رأی که صادر شود، ما تابع هستیم و می‌پذیریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار