کد خبر: 745332
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، شعاری استراتژیک است، گفت: آنهایی که می‌گویند دوران شعار مرگ بر آمریکا گذشته است سخت در اشتباه هستند.
جوان آنلاین: سردار محمدرضا نقدی در نشست هم اندیشی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با فرماندهان نواحی سه گانه تبریز، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه عاشورا، با تسلیت حادثه دردناک منا به خانواده جان باختگان اظهار داشت: هر اتفاقی که در جهان اسلام می‌افتد نباید ما را از مسبب اصلی غافل کند چرا که مسبب اصلی این ماجرای تلخ بدون شک استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا به علت شکست‌های مفتضحانه‌ای که در منطقه خاورمیانه متحمل شد ناچار بود به خاطر جبران شکست‌هایش از جهان اسلام، به چنین عملیات ننگینی دست بزند تا بتواند عمق کینه توزی خود را نسبت به جهان اسلام نشان دهد.

نقدی در ادامه با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، شعار استراتژیک ما است، خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌گویند دوران شعار مرگ بر آمریکا گذشته است سخت در اشتباهند چرا که اگر این شعار راهبردی تاثیر نداشت از تریبون سازمان ملل مطرح نمی‌شد و ما به برکت خون شهدا، دست آمریکا را از نقاط کلیدی جهان قطع کرده و شعار مرگ بر آمریکا را جهانی کرده‌ایم.

وی در ادامه امثال شهید باکری را از شهدای آرمانی دانست و تصریح کرد: امثال شهید باکری فقط به خاطر آب و خاک جنگ نکردند بلکه آنها دنبال آرمان‌ها و اهداف بزرگی چون استکبار ستیزی و ظلم ستیزی بودند و همین آرمان‌گرایی است که آمریکا را به خاک مذلت کشانده است و اگر ما شعار مرگ بر آمریکا را در عرصه اقتصاد پیاده و عملیاتی کنیم، اقتصاد ما بی‌تردید شکوفا می‌شود.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
0
یکی از دلایل نابودی اسرائیل و آمریکا ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار