کد خبر: 745115
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: رانندگان تاکسی‌ها برای اخذ مجوز سرویس مدارس باید شرایط لازم را داشته باشند.
 باشگاه خبرنگاران: اشتری معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: هر ساله با گشایش مدارس تفاهم‌ نامه‌ای جهت ساماندهی سرویس مدارس  به امضای پلیس راهور، آموزش و پرورش، اتوبوس رانی و سازمان حمل و نقل ترافیک می‌رسد و بر همین اساس در مرداد ماه سال جاری  این توافق نامه به امضا رسیده و سازمان‌های مربوطه نسبت به ساماندهی و احراز صلاحیت خودرو و آموزش لازم  ویژه رانندگان سرویس مدارس  اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: هر سرویس مدارس باید معاینه فنی معتبر و تجهیزات ایمنی داشته و دارای برچسب سرویس مدارس نیز باشد . از دیگر شرایطی که رانندگان برای اخذ برچسب سرویس مدارس باید داشته باشند دارا بودن حداقل سن 23 سال، متعهد بودن فرد، تاییدیه  سلامت آزمایش روحی و جسمی و عدم سوء اعتیاد است.

اشتری بیان کرد:  رانندگان یک دوره کلاس آموزشی چهارساعته شامل یک ساعت و نیم کلاس  روان شناسی ترافیک، یک و ساعت و نیم اخلاق حرفه‌ای و یک ساعت در ارتباط با موضوعات راهنمایی و رانندگی را آموزش خواهند دید ضمن آنکه سال گذشته ده هزار راننده سرویس مدارس در دوره آموزشی شرکت کردند البته امسال نیز تعدادی از رانندگان برای نخستین بار بود که درخواست صدور مجوز سرویس مدارس را داشته و مدارک خود را به پیمانکار مربوطه تحویل دادند.

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: از 15 مهر ماه پلیس بحث نظارتی بر قانون سرویس مدارس متخلف را تشدید می‌کند لذا در همین راستا از رانندگان سرویس مدارس درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر نسبت به تکمیل کردن مدارس جهت صدور برچسب سرویس مدارس اقدام کنند و در صورتی که پرونده و مدارک‌ شان تکمیل باشد ظرف 48 ساعت برچسب سرویس مدارس صادر می‌شود.

وی بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم به عنوان یک مطالبه از مدارس درخواست کنند که سرویس مدرسه دانش آموزشان مجوز لازم را داشته باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
سلام من میخام راننده سرویس مدارس بشم،باید ب چه ارگانی در اصفهان مراجعه کنم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
برو مدرسه بگو با با شرکت که راننده میخوان صحبت کن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار