کد خبر: 745034
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
فریدون حسن
نماينده مردم يا حامي مجرمان فوتبال!شنيدن برخي حرف‌ها و اظهارنظرها در خصوص مسائل حاشيه‌اي ورزش باعث مي‌شود كه هر آدم منصفي تنها سرش را به علامت تأسف تكان دهد. در حالي كه سازمان نظام وظيفه با جديت تمام پيگير حل و فصل و به سرانجام رساندن پرونده كارت‌هاي پايان خدمت جعلي است و حتي حضور بازيكنان خاطي اين پرونده در فوتبال را منوط به حضور در تيم‌هاي نظامي و عدم همراهي تيم‌هاي ملي فوتبال كرده است، متأسفانه ديروز اظهارنظري از سوي يكي از نمايندگان مجلس در اين خصوص رسانه‌اي شد كه بسيار جاي تأمل دارد.
اينكه عضو فراكسيون ورزش مجلس و نماينده لنگرود در روزهايي كه مسائل بسيار مهم‌تري حتي در ورزش كشور براي رسيدگي وجود دارد به بحثي وارد شود كه تقريباً حل شده و خاطيان آن هرچند به صورت ناقص در حال طي كردن مجازات خود هستند، جاي سؤال دارد. اين سؤال كه آيا شما نماينده مردم هستيد يا حامي مجرمان فوتبال؟ جاي سؤال دارد كه چطور شده اين نماينده به ناگاه به نقش مؤثر و قوي اين خاطيان در تأمين منافع ملي پي برده و از لزوم حل مسئله آنها صحبت كرده است. نكته اينجاست كه گويا اين نماينده محترم فراموش كرده كه در جام ملت‌هاي آسيا يكي از همين خاطيان كه از قضا فراري هم هست، يك‌تنه سند شكست تيم ملي را امضا كرد. بهتر است اين نماينده به جاي وصل كردن اين خاطيان به تأمين منافع ملي به اين بينديشد كه افتخار و موفقيتي كه با حضور عده‌اي جاعل و مجرم به دست مي‌آيد، ارزشي ندارد. گويا لازم است يك بار ديگر توجه اين نماينده محترم فراكسيون ورزش مجلس و ديگر بهارستان‌نشينان را به اين حقيقت تلخ جلب كنيم كه شجاع حسين‌زاده، سروش رفيعي، بختيار رحماني، آرش افشين، حسين ماهيني و مهرداد پولادي جرم مرتكب شده‌اند، جعل سند كرده‌اند و بايد در دادگاه حاضر شوند و مثل تمامي جوانان ذكور اين مرز و بوم 21 ماه خدمت مقدس سربازي را پشت سر بگذارند. هرچند كه آنها با رأفت اسلامي مواجه شدند و به جاي پست دادن، پوشيدن لباس مقدس سربازي و حضور در پادگان، در تيم‌هاي نظامي بازي مي‌كنند و درصدي از مشقتي را كه جوانان ديگر در سربازي تجربه مي‌كنند، نمي‌چشند.
اينها جرم مرتكب شده‌اند و ستاد كل نيروهاي مسلح در تصميمي درست و حافظ منافع و امنيت ملي با آنها برخورد كرده و بارها اعلام كرده كه حق حضور در تيم‌هاي ملي را ندارند اما گويا برخي بهارستان‌نشينان يا زياد مهربان هستند يا اصلاً در جريان ماوقع قرار ندارند كه به بهانه منافع ملي با اينگونه صحبت‌ها سعي در باز كردن پاي عده‌اي مجرم را به تيم ملي فوتبال دارند.
البته ما در اين كوتاه قصد ريز شدن بيشتر در موضوع و نگاه منفي به اظهارات اين نماينده محترم را نداريم و تنها از اين منظر به قصه نگاه مي‌كنيم كه هدف فقط خيرخواهي براي تيم ملي بوده، هرچند كه اين خيرخواهي نوعي باج دادن به خاطيان و جري‌تر كردن آنها براي خنديدن به افكار عمومي است. نمايندگان مردم در بهارستان توجه داشته باشند كه فردي مثل مهرداد پولادي با وساطت بزرگان و مسئولان فوتبال و شرط حضور در ايران بعد از جام ملت‌هاي آسيا به استراليا رفت ولي هم عامل اصلي حذف تيم ملي شد و هم امروز در قطر به تمام مسئولان نظامي و غيرنظامي ايران پوزخند مي‌زند، آن وقت عده‌اي در مجلس از امثال اين فرد به عنوان افراد مؤثر در منافع ملي ياد مي‌كنند و متأسفانه سنگ آنها را به دلايل نامعلومي به سينه مي‌زنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار