کد خبر: 745002
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
گروه تروریستی داعش، دست و پای یک پسر سوری 14 ساله‌ را که نمی‌خواست به این گروهک تروریستی بپیوندد، برید.

روزنامه جمهوری اسلامی: گروه تروریستی داعش، دست و پای یک پسر سوری 14 ساله‌ را که نمی‌خواست به این گروهک تروریستی بپیوندد، برید.

این پسر که خودش را عمر معرفی می‌کند، در سوریه به چنگ داعش افتاد و یک ماه و نیم شکنجه شد تا عضوی از کودکان تروریست داعش شود اما او قبول نکرد و به همین علت داعشی‌ها این مجازات هولناک را برایش در نظر گرفتند.

عمر در گفت‌وگو با کانال 4 فرانسه، درباره تنبیهش که سه هفته پیش رخ داده است، می‌گوید: داعشی‌ها همه مردم منطقه را در یک خیابان جمع کردند و بعد جلوی چشم آنها، دست راست و پای چپم را قطع کردند.

داعشی‌ها پیش از آنکه عمر را مُثله کنند در خانه‌ها و خرابه‌ها به دنبال کودکان و نوجوانان منطقه گشتند و وادارشان کردند که حتماً در مراسم قطع دست و پای عمر حاضر شوند تا درس عبرت بگیرند.

آنها ساعد نحیف عمر را به زور روی یک بلوک چوبی نگه داشتند و ناگهان مردی غول پیکر که داعشی‌ها «بولدوزر» صدایش می‌کردند، آن را با ساتور، جلوی چشم‌های خودش و دیگران با یک ضرب قطع کرد.

عمر با بغض می‌گوید «خون از دستم فوران کرد اما آنها رحم نکردند و پایم را هم بریدند و سپس اعضای قطع شده بدنم را مقابلم گذاشتند تا تماشایشان کنم».

گروه‌های کودکان داعشی، در بسیاری از فیلم‌های تروریستی که داعش آنها را متنشر می‌کند، زیاد دیده می‌شوند. این بچه‌ها همان‌هایی هستند که جلوی دوربین بی‌رحمانه سر قربانیانشان را می‌برند و به دوربین لبخند می‌زنند.

برخی کارشناسان تروریست می‌گویند این بچه‌ها پیش از جنایت با مواد مخدر صنعتی خاصی نشئه می‌شوند که آنها را برای اعمال خشن، جری‌تر می‌کند؛ هرچند آموزش‌های آنها نیز در سنگدلی و قساوتشان بی‌تاثیر نیست. داعش، از این کودکان برای عملیات انتحاری هم استفاده می‌کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار