کد خبر: 744999
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
روز دوم مهرماه سال جاری وقتی محسن 24 ساله که با پیکری خون‌آلود در بیمارستان تحت درمان قرار داشت به کام مرگ فرو رفت، ماجرای یک دعوای مرگبار در برابر پارک کوثر خیابان ری به پلیس پایتخت مخابره شد.

روزنامه ایران:: روز دوم مهرماه سال جاری وقتی محسن 24 ساله که با پیکری خون‌آلود در بیمارستان تحت درمان قرار داشت به کام مرگ فرو رفت، ماجرای یک دعوای مرگبار در برابر پارک کوثر خیابان ری به پلیس پایتخت مخابره شد.

پدر محسن که باور نداشت وی زنده نباشد نزد مأموران کلانتری 116 مولوی پرده از این جنایت برداشت و خیلی زود تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس منافی آذر از  شعبه سوم دادسرای امور جنایی دست به تجسس‌های تخصصی زدند تا عامل قتل را ردیابی کنند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی سراغ مغازه‌دارهای روبه‌روی پارک کوثر رفتند و شنیدند جوانی قد بلند

-محسن-با چند جوان دیگر درگیر شده بود و در حالی که هر دو طرف شمشیر و قمه همراه داشتند، ضرباتی را به سمت هم پرتاب کرده‌اند که در این بین محسن با اصابت ضربات مرگبار از ناحیه سینه، سر و بازو روی زمین افتاده و عاملان این حادثه خونین با دیدن شرایط قربانی بسرعت گریخته‌اند.تیم جنایی برای اینکه ردی از فراری‌ها داشته باشد دوربین‌های مداربسته مراکز تجاری را بازبینی کردند و با به دست آمدن تصاویر درگیری، مأموران پلیس خود را در برابر پنج پسرجوان دیدند و با راهنمایی‌های مغازه‌دارها پی بردند آنان در منطقه امامزاده یحیی زندگی می‌کنند و جزو جوانان شرور محله‌شان هستند.

خیلی زود سجاد، سلیم، حمید، اسماعیل 18 تا 19 ساله و سعید 27 ساله شناسایی شدند و کارآگاهان خود را در برابر یک باند فامیلی شرارت دیدند که همگی پس از جنایت گریخته و زندگی پنهانی‌ای دارند.

کارآگاهان در این مرحله با آموزش دادن به خانواده این فراری‌ها از آنان خواستند تا با پلیس همکاری کنند و همین شگرد کافی بود تا سعید روز 5 مهرماه خود را تسلیم کند و یک روز بعد سجاد و سلیم و روز 8 مهرماه و 11 مهرماه نیز اسماعیل و حمید با پای خود نزد پلیس بروند.

این جوانان شمشیرزن در بازجویی‌ها فاش کردند چندی پیش یکی از جوانان منطقه امامزاده یحیی به نام بهنام برای یکی از بستگان سلیم مزاحمت ایجاد کرده و سلیم با اطلاع از موضوع به سراغ بهنام  رفته و با او درگیر شده است. بهنام پس از درگیری با سلیم نزد یکی از دوستانش به نام محسن رفته و از وی درخواست کمک می‌کند و محسن نیز به هواخواهی از بهنام با سلیم درگیر  می شود و او را با ضربه چاقو از ناحیه دست زخمی می‌کند و همین باعث می‌شود تا سلیم در تماس تلفنی با بستگانش آنان را در جریان قرار دهد و این جوانان که خیلی خشمگین شده بودند وقتی می‌شنوند که سلیم و محسن رو به روی پارک کوثر هستند خود را به آنجا می‌رسانند و درگیری مرگباری رخ داده و محسن با ضربات شمشیر و قمه به سینه، سر، بازو، دست و پا کشته می‌شود.

بنابر این گزارش، این 5 جوان شمشیرزن در بازداشت هستند و هر کدام با وجود پذیرفتن اینکه در صحنه درگیری حضور داشته‌اند زدن ضربات مرگبار را به گردن نمی‌گیرند و تحقیقات با توجه به تصاویر دوربین‌های مداربسته و گفته‌های شاهدان برای ردیابی عاملان اصلی جنایت ادامه دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار