کد خبر: 744799
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
حسين مسافرآستانه، مديرعامل مؤسسه رسانه‌هاي تصويري:
آرمان محمدي
حسين مسافرآستانه، مديرعامل مؤسسه رسانه‌هاي تصويري كه اين روزها عده‌اي بركناري وي را زمزمه مي‌كنند، تأكيد كرد كه حكمي مبني بر بركناري دريافت نكرده و به اين شايعات توجهي نمي‌كند.
مديرعامل مؤسسه رسانه‌هاي تصويري با اشاره به اينكه من هم اين شايعات را مبني بر بركناري‌ام از مديريت مؤسسه رسانه‌هاي تصويري شنيده‌ام، اظهار داشت: تا امروز هيچ دستور رسمي در اين زمينه به من ابلاغ نشده است و هيچ تغييري در كارم در حوزه فعلي به وجود نيامده است. جابه‌جايي مديران يك امر كاملاً طبيعي و هميشگي است و من تا هر زمان كه در اين سمت باشم با تمام انگيزه به وظيفه‌ام به درستي عمل مي‌كنم.
دبير جشنواره بين‌المللي فيلم «ياس» افزود: همچنين مي‌دانم هر فردي در هر جايي كه كار مي‌كند از سوي عده ديگري تحت‌نظر است كه اين افراد به دنبال ايجاد ترديد و از بين بردن انگيزه در شخص مورد نظر هستند. البته اين شايعات در من تأثيري ندارد و سعي مي‌كنم به وظيفه خود عمل كنم. آقاي ايوبي هميشه نسبت به من لطف و محبت داشته است و زماني كه من را براي اين مسئوليت انتخاب كرد، برخي از دوستان مي‌گفتند چرا يك نفر از حوزه تئاتر بايد در سينما حضور داشته باشد، همين چند روز پيش هم يكي از دوستان مطبوعاتي در مطلبي به اين مسئله اشاره كرده بود كه با توجه به حضور مسافرآستانه از تئاتر در سينما بايد منتظر اشتباهات زيادي باشيم. اين در حالي است كه افراد زيادي از حوزه‌هاي غيرفرهنگي به سينما آمده‌اند و كسي به آنها خرده نگرفته است كه چرا از يك حوزه ديگر در سينما حضور دارند. مسافرآستانه خاطرنشان كرد: حال بيان چنين مسائلي از نظر من يك بهانه است، بهانه‌اي كه عليه من نيست بلكه مي‌خواهند آقاي ايوبي را آزار دهند كه چرا مديران تئاتر به سينما آمده‌اند. اين در حالي است كه هميشه تئاتر و سينما در كنار هم بودند و يكديگر را پوشش داده‌اند. باز هم مي‌گويم اين خبرهايي كه در رسانه‌ها منتشر مي‌شود، به نوعي جوسازي و شايعه است و چون اين مسائل براي من مهم نيست چندان درباره آن صحبت نمي‌كنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار