کد خبر: 744372
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس:
خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه جانبازان در کشور، گفت: جانبازان با ایثاری که در طول جنگ از خود نشان دادند تا ابد نماد ایثار و مقاومت خواهند ماند.

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در  همایش آیینه های صبور اظهار داشت: جانبازان با توجه به ایثاری که انجام داده اند امروز بخشی از این ضایعاتی که برای آن ها پیش آمده بعد از دوران جانبازیشان فشار کارهای که جانبازان شیمیایی و قطع نخایی را خانواده این عزیزان تحمل می کنند.

 

وی افزود: خانواده این عزیزان در واقع همپای دردی هستند که این جانبازان تحمل میکنند ومشکلات این عزیزان را تحمل کرده و به این مسیر ادامه می دهند.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این قضایا گاهی باید جامعه به سمت این گروه که گروه بسیار مهم و اثر گذاری هم هست بروند و هیچکس به جز این عزیزان نمی توانند جانبازان را در مسیر تایین شده همراهی کنند .

 

حجت‌الاسلام پژمان فر اضافه کرد: اقتدا می کنیم که هر از چند گاهی به عنوان قدر دانی، توجه به ایثار، بیداری شبو خود جانباز بر اثر دارو هایی که باید مصرف کند، حالت بیهوشی و یا حالت های خارجی داشته باشند که بیشتر از همه مراقبت های دائمی  را می‌طلبد .

 

وی گفت: این مراقبت ها یک روزه یا دو روزه نیست و این مراقبتی که خانواده ها از این عزیزان دارند همیشگی‌است، به همین دلیل این همایش ها در روحیات آنها و به طبع در ارائه خدمات بهتر به ایثارگران تایید ویژه ای دارد.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیشترین چیزی که در این گونه همایش ها باید به آنها توجه کنیم این است که بتوانیم به این عزیزان این مسأله را بگوییم که جامعه به آنها توجه دارد، بی احساس نیست، این عزیزان را فراموش نکرده و به خدمات آنها احترام ویژه می‌گذارد، فکر می‌کنم که مهم‌ترین چیزی است که آنها احتیاج دارند و شاید هیچ چیزی به این اندازه در نشاط این عزیزان نخواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام پژمان فر افزود: من فکر می‌کنم که کمتر از خود ایثارگران و خود جانبازانی که جانشان را در این مسیر گذاشتند این همسران این عزیزان بودند که کارشان ارزش کمتری از جان گذشتگی جانبازان ندارد.

 

وی در پایان اظافه کرد: آنها اگر نبودند چه در دورانی که این عزیزان وارد مرحله دفاع مقدس و چه بعد که آنها جانباز شدند، خانواده های آنها آمدند پای کار و در همه مراحل این عزیزان را همراهی کردند و به نظر من اجرشان کمتر از خود جانباز نیست./966/د102/ب2

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار