کد خبر: 744371
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت که برخی اعضای کمیسیون که از موافقان برجام بودند در اعتراض به نحوه تدوین گزارش کمیسیون برجام اقدام به ترک جلسه کردند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت که برخی اعضای کمیسیون که از موافقان برجام بودند در اعتراض به نحوه تدوین گزارش کمیسیون برجام اقدام به ترک جلسه کردند.

عباسعلی منصوری آرانی در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی نوشت: «سلام، در کمیسیون برجام برخلاف قاعده‌ای که قرار بود گزارش تدوین شود و مبنای آن کمیته‌ها بودند یک مرتبه گزارشی تدوین شده با ادبیات مشخص ارائه شد. من و آقای پزشکیان و تاجگردون به اعتراض جلسه را ترک کردیم چون هرچقدر هم تغییرات ایجاد می‌شد با بررسی‌ها و دیدگاهی که به برجام داشتیم خیلی فاصله داشت. ان‌شالله و در صورت موافقت دوستانم طی بیانیه‌ای ثبت خواهیم کرد که چه گذشت و در فرصت دیگری خواهم گفت که معاملات سیاسی بین جریانات سیاسی چگونه انجام می‌شود. خداوند به تو پناه می‌برم و از تو مدد می‌طلبم»

اعضای کمیسیون برجام در جلسات صبح و عصر امروز گزارش این کمیسیون از توافق هسته‌ای را در بخش‌های حقوقی، فنی، دفاعی امنیتی، اقتصادی و سیاسی تدوین کرده‌اند و قرار است این گزارش در جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس قرائت شود.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
اصلاح طلبان ديكتاتور هاي نقابدارند،موضوع باب ميل نباشد قواعد بازي را به هم مي زنند!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار