کد خبر: 744364
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
معاون سیاسی واجتماعی استاندار تهران گفت: به منظور جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه، مجوزی برای تجمع حمایت از برجام صادر نشده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون سیاسی واجتماعی استاندار تهران گفت: به منظور جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه، مجوزی برای تجمع حمایت از برجام صادر نشده است.

سید شهاب الدین چاوشی ضمن تاکید برضرورت جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه اظهارکرد: درخواستی از سوی یکی از احزاب رسمی به استانداری برای تجمع در حمایت ازبرجام دریافت شد که جهت بررسی وکسب نظر به وزارت متبوع ارسال شد که این امربه صدور مجوز منجر نشد.

وی با بیان اینکه استانداری تهران همواره خود را ملزم به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می داند توضیح داد: رسیدگی به این امور (صدور مجوز تجمع) که با منافع ملی کشور سر وکار دارد تنها درصلاحیت مراجع قانونی است و هرگز نباید موجب تفرقه واختلاف شود.

پیش ازاین درشبکه های اجتماعی بحث های گسترده ای درخصوص صدور مجوز برای حزب ندای ایرانیان به منظور برگزاری تجمعی در حمایت از توافق هسته ای (برجام) مطرح شده بود.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان روز گذشته از درخواست این حزب برای تجمع مردمی درحمایت ازدولت وتوافق هسته ای از وزارت کشور خبر داده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار