کد خبر: 743753
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
رئيس اتحاديه ميوه و سبزي گفت: در بخشنامه جديد در صورت مشاهده هر گونه ميوه قاچاق در ميوه‌فروشي‌ها زير يك ميليون تومان ضبط و بالاي آن با تشكيل پرونده به دادگاه معرفي مي‌شود.
حسين مهاجران در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرين وضعيت برخورد با ميوه‌هاي قاچاق كه پيش از اين به راحتي در ميوه‌فروشي‌هاي سطح شهر عرضه مي‌شد، گفت: طي اطلاعيه‌اي كه از سوي صنف بارفروشان و ميوه و سبزي‌ داده شده، خريد و فروش ميوه‌هاي قاچاق ممنوع است و حداقل مي‌توان گفت، به‌ راحتي در ديد و دسترس مانند قبل قرار ندارد. وي در مورد برخورد با اين نوع كالا، گفت: در بازرسي‌ها ميوه‌هاي قاچاق به ارزش زير يك ميليون تومان ضبط مي‌شود و بالاي يك ميليون تومان با تشكيل پرونده به دادگاه تعزيرات معرفي مي‌شوند.
رئيس اتحاديه ميوه و سبزي درمورد قيمت ميوه‌هاي نوبرانه پاييزي گفت: در حال حاضر نارنگي بذر ژاپني توليد داخل بين 3 تا 5 هزار تومان بسته به نوع و كيفيت فروخته مي‌شود كه اين رقم براي نارنگي رسمي بين 2 تا 3 هزار تومان است. وي قيمت پرتقال و ليموشيرين جنوب (جيرفت) را كيلويي 2 تا 2 هزار و 500 تومان اعلام كرد و افزود: انار نيز از كيلويي هزار و 500 تا 4 هزار تومان در ميدان اصلي عرضه مي‌شود.
قيمت سيب زرد و قرمز بين 3 تا 4 هزار تومان و قيمت انواع انگور نيز بسته به نوع آن متغير اعلام شد. انگور اروميه سفيد كيلويي 5 هزار تومان، اروميه قرمز 8 هزار تومان، بي‌دانه قرمز تاكستان، اراك و ملاير 4هزار تومان و انگور سفيد 2 هزار و 500 تومان اعلام شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار