کد خبر: 743477
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
در مراسم مهر پايداري در باغ‌موزه دفاع مقدس انجام شد
با حضور وزير آموزش و پرورش، رونمايي دو كتاب «من زنده‌ام» و«عمليات فريب» و تجليل از تعدادي خانواده شهدا و ايثارگران آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزارشد.
در مراسم مهر پايداري كه با حضور علي‌اصغر فاني، وزير آموزش و پرورش و اسفنديار چهاربند، مديركل آموزش و پرورش شهر تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد از خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران آموزش و پرورش منطقه 6 تهران تجليل شد. در اين مراسم از دو كتاب «من زنده‌ام» خاطرات معصومه آباد ويژه مسابقات دانش‌آموزي دختران و «عمليات فريب» خاطرات اسدالله قاضي ويژه مسابقات دانش‌آموزي پسران منطقه 6 انتخاب و رونمايي شد.
گفتني است كتاب عمليات فريب در آستانه هفته دفاع مقدس توسط انتشارات روايت فتح به چاپ رسيد. اين كتاب درباره دفترچه خاطرات رزمنده‌اي است كه چند ماه بعد از نوشتن آن در عمليات كربلاي 5 به درجه شهادت نائل مي‌‌‌آيد. شهيد «اسدالله قاضي» چند ماه قبل از شهادت در خرداد سال 65 درباره عمليات والفجر 8 خاطرات خودش را در 120 برگ نوشته است. مرتضي قاضي، نويسنده كتاب دو برادر شهيد به نام‌هاي محمد و اسدالله دارد. شهيد اسدالله قاضي شهيد اول خانواده قاضي است كه نويسنده كتاب طي 10 سال كار تحقيق، دفترچه خاطرات برادرش را با مصاحبه با همرزمان و اقوام شهيد به انجام رسانده و اين كتاب را به نگارش درآورده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار