کد خبر: 743378
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
تولید «طراوت تلاوت» تمام شده و قرار است به زودی از شبکه قرآن سیما پخش شود .
به گزارش«جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن سیما، «طراوت تلاوت» عنوان برنامه ایست که در راستای ارج نهادن به ذائقه مخاطبان شبکه قرآن سیما تولید آن با ضبط تلاوتهای کوتاه فاخر به مرحله پایانی خود رسیده و قرار است همزمان با تدوین به روی آنتن این شبکه برود .

ضبط این برنامه با 3 دوربین کیفیت HD FULL و همچنین انعکاس محیط تصویربرداری توسط دوربین «هلی کم» در مراکز گردشگری و دیدنی چهار استان اصفهان ، خراسان رضوی ، لرستان و مرکزی انجام شده که استفاده از ظرفیت قراء سراسر کشور و فضاهای بکر و طبیعی این استانها از دستاوردهای طراوت تلاوت می شود .

استفاده از استعدادهای موفق قرآنی در استانها ، ایجاد تنوع بصری و معرفی اماکن تاریخی در بستر برنامه های قرآنی ، انتقال مفاهیم آیات قرآن با استفاده از ظرفیت طبیعت و آثار تاریخی ، استفاده از ظرفیت هنری در امر تصویربرداری ، کارگردانی و تدوین خلاقانه و تنوع بخشی با استفاده از ابزار حرکتی برای القای بهتر مفهوم از جمله اهداف ساخت این برنامه می باشد .

«طراوت تلاوت» کاری از گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن سیماست که طراح ، کارگردان و تهیه کنندگی آن بر عهده علی شهاب الدین می باشد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار