کد خبر: 743348
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

رویدادهای ارزشمند هنری محصول اندیشه و تفکر هنرمندان آگاه و شریفی است که برای اعتلا و سرافرازی میهن اسلامی تلاش می‌نمایند. دانش و توان هنرمندان عرصه‌های مختلف و به ‌ویژه هنرهای نمایشی به‌عنوان یک سرمایه فرهنگ‌ساز قابل و شایسته بهره‌برداری است.  هنر نمایش را می‌توان یک امکان اثربخش برای پرورش ذهن و شخصیت مخاطب دانست که می‌بایست برای رشد و تعالی فرزندان ایران با برنامه‌ریزی جامع و متناسب از آن بهره برد.  موجب خرسندی است که یک رویداد هنری مختص کودکان و نوجوانان این سرزمین شکل یافته و تلاش هنرمندان و برگزارکنندگان آن ستودنی است.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان فرصت مناسبی برای ارائه بهترین آثار تئاتر کودک و نوجوان در طول یک سال و مجال مغتنمی برای گفتگوی فرهنگ‌ها و اقوام مختلف ایران اسلامی است که باتدبیر و برنامه‌ریزی شایسته، زمینه آگاهی و اندیشه‌ورزی کودکان و نوجوانان این مرزوبوم را بیش‌ازپیش فراهم می‌نماید.

از همه دست‌اند کاران جشنواره به‌خصوص هنرمندان عزیز و میهمانان ارجمند تقدیر می‌نمایم و تحقق اهداف ارزشمند جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را از خداوند متعال مسألت دارم.

 

علی جنتی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار