کد خبر: 743325
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
بازیگر پیشکسوت طنز کشورمان گفت: وقتی که اخبار این حادثه را می بینم و می شنوم بسیار متاثر می شوم و این حادثه غمی بزرگ بر دلم نشاند.
خبرگزاری میزان :عبدی بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص فاجعه منا گفت : وقتی که اخبار این حادثه را می بینم و می شنوم بسیار متاثر می شوم و این حادثه غمی بزرگ بر دلم نشاند.
 
وی در ادامه افزود:  در سال 66 نیز اتفاقی مشابه به فاجعه منا  برای حجاج ایرانی افتاده بود و متاسفانه آل سعود و مسئولین حج با ایرانی هایی که به زیارت خانه خدا می روند بسیار بد برخورد می کردند و واقعا جای تاسف دارد و هیچ وقت رفتار  آل سعود با حجاج ایرانی خوب نبوده است.
 
اکبر عبدی تصریح کرد: زائران ایرانی که به مکه می روند بیشترین زائرانی هستند که از دنیا برای زیارت به عربستان می روند و این طبیعی است که ایرانی ها برای کشور عربستان سود آوری هم دارند اما با این حال به بدترین شکل با ایرانی رفتار شده است.

وی در ادامه بیان کرد: ما تئاتری با ژانر طنز و اجتماعی در حال اجرا داشتیم که به خاطر هم دردی با خانوادگان جانباختگان حادثه منا 4 روز است که آن را تعطیل کردیم و ما نیز با این خانواده ها عزادار شدیم.
 
اکبر عبدی خاطر نشان کرد: از خداوند می خواهم که به همه خانواده هایی که عزیزان خود را در این فاجعه از دست دادند، صبر بدهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار