کد خبر: 743291
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
شهین تسلیمی گفت: در سریال «کیمیا» نقش عمه کیمیا را بازی می کنم و فکر می کنم شخصیت اثرگذاری در طول داستان باشد.
 فارس: «شهین تسلیمی گفت:‌ بعد از اتمام بازیم در سریال «دردسرهای عظیم2» پیشنهاد بازی داشتم،‌اما به این دلیل که باید به شهرستان می‌رفتم، قبول نکردم.

وی درباره ساخت ادامه این سریال بیان داشت: در مورد ادامه ساخت سریال «دردسرهای عظیم» صحبت‌هایی شده است،‌اما اطلاع دقیقی در مورد آن ندارم چراکه تصمیم قطعی با مدیران تلویزیون،‌مهران مهام(تهیه کننده) و برزو نیک‌نژاد(کارگردان) هست.

بازیگر سریال «مادرانه» ادامه داد: در حال حاضر نیز بازی در فیلم سینمایی به کارگردانی آقای کارخانه را قبول کردم که مدتی است کلید خورده است و در این فیلم نقش کوتاهی دارم.

این بازیگر افزود:‌سریال «کیمیا» را در نوبت پخش دارم که اولین سریال 119 قسمتی سیما است و من در این سریال نقش عمه کیمیا را در فاز اول سریال و بعد از دوران جنگ به عهده دارم. فکر می‌کنم نقشم در این سریال موثر باشد.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» اظهارداشت:‌ چندی پیش یک پیشنهاد برای حضور در سریال «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی داشتم که هنوز تماسی نگرفتند.

تسلیمی با اشاره به اینکه بعد از بازی در سریال «دردسرهای عظیم2» هنوز استراحت نکرده است، نیز گفت: بعد از بازی در سریال «دردسرهای عظیم» تا الان هنوز خستگی‌ام به طور کامل رفع نشده و منتظر هستم زودتر به سفر بروم.

وی ادامه داد:‌ اصولا زیاد سریال می‌بینم و ماهواره هم نمی‌بینم چرا که عاشق سریال‌های داخلی خودمان هستم. شاید جالب باشید بدانید که شبکه آی فیلم با پخش سریال‌های قدیمی‌اش باعث شده تا من هیچ شبکه دیگری را تماشا نکنم همچنین دوران سرکشی را نیز آنقدر دوست دارم که در فکر خرید دی وی دی‌هایش هستم.

این بازیگر در ادامه گفت:‌ یکی از دلایلی که الان اغلب مردم شبکه آی فیلم نگاه می‌کنند، قصه‌های خوب و آموزنده سریال‌های قدیمی و نشان دادن فضای خانه‌های قدیمی است که مردم را به آن روزها می‌برد و باعث می‌شود تا مخاطب آنها را دنبال کند.
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
2
لطفا دردسر های عظیم ۳ بسازید
گوگول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
4
سلام من واقعا منتظر ساخت سری 3 و بع از آن 4 و 5و... هستم امیدوارم ماه رمضان95 شاهد این مجموعه باشیم
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
3
سلام.سری 3 هم بسازید.زود سریع.تیتراژ میانی هم داشته باشه
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
3
ما بی صبرانه منتظر ساخت سریال دردسر های عظیم ۳ هستیم خواهشا رسیدگی کنین به نظرات مردم .ممنون
محیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
0
2
من دردسر های عظیم رو خیلی دوست دارم
خواهشا ۳ان را بسازید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار