کد خبر: 743243
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
امیر جعفری در صفحه اینستاگرام خود، با انتشار تصویری گرافیکی به آل سعود هشدار داد و نوشت: وای اگر شیران بیشه ام غرش کنند.

 

پارسینه نوشت: امیر جعفری در صفحه اینستاگرام خود، با انتشار تصویری گرافیکی به آل سعود هشدار داد و نوشت: وای اگر شیران بیشه ام غرش کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
2
0
ولي در عمل اينجور نيست
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
2
احسنت
محمدرضا باقرپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
2
در بسیاری از کشورها، وقتی یک سلبریتی، می خواد حرفی بزنه و جمله ای بگه، به خصوص آنجایی که می خواد در مسائل اجتماعی ورود کند، حتماً از مشاورانی که معمولاً دوروبرش هستند و در اختیار داره، مشورت می گیره. اخیراً ما می بینیم هنرمندان کشورمون، سهواً خودزنی می کنند با اظهارنظرها و رفتارهای متناقضشان؛ اینها نمی دانند که رسانه، شوخی بردار نیست و سواد خودش را می طلبد. رسانه، دو لبه تیز دارد و وقتی حرفی زده می شه، ممکنه یک سلبریتی که سال های سال، مورد نظر و محبوب و کانون توجه مردم بوده، در یه لحظه، اوج بگیرد یا برعکس، از چشم مخاطبانش بیفتد و حالا ما می بینیم این اتفاق برای برخی از این چهره ها افتاده؛ چراکه بعد آقایان رامبد جوان، پرویز پرستویی و امیرمهدی ژوله و چندنفر دیگه از آقایون و خانم ها، نوبت افول و پایان محبوبیت این آقای امیر جعفری هم رسید و این درواقع آخر خط ایشون در کشوری مثل ایران است که مردم حساسی دارد. اگر هرکسی، مشغول کار خویش باشد، چنین اتفاقاتی نمی افتد؛ چرا باید یک بازیگر که سواد تحلیل مسائل اجتماعی و رسانه ای را ندارد، به این مسائل ورود کند و در آخرسر هم، موجب صدمه به خود و بی اعتمادی و دلخوری هوادارانش بشود؟! و اینجوری، صدای عامه مردم، حتی وزیر و برخی مسؤولان دربیاد؟ شما یک اشتباهی رو مرتکب شده اید و یک نظری داده اید که حساسیت مردم رو برانگیخته اید بعدش هم اومده اید در فضاهای مختلف مجازی، دارید توجیه می کنید و کار را بدتر می کنید و این توجیه درواقع توهین به شعور مردم ایران زمینه. بازنشستگی هنری ات مبارک باشه آقاجعفری.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار