کد خبر: 742909
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
حمید رسایی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خط قرمز نظام جمهوری اسلامی در سایه خوش بینی های دولت یازدهم یکی پس از دیگری در حال نقض شدن است.
خبرایرانی:آخرین مورد آن حضور آمانو و کارشناسان آژانس در بخشی از مهمترین سایت نظامی ایران (پارچین) بود. مسئولان مربوطه با اعتماد به نفس اعلام کرده اند که حتی موبایلهای آنها را هم گرفته ایم اما وقتی در عکسهای منتشر شده از ملاقات های آمانو وهمکارانش با مقامات کشورمان دقت می کنید، در کمال تعجب میبینیم که همگی آنها عینکی هستند!
 
حالا به این چند خبر دقت کنید:

1 . کلمه "عینک جاسوسی" را در اینترنت جستجو کنید تا به انباشتی ازاطلاعات دراین باره دسترسی پیدا کنید. عینکهایی که قابلیت سه ساعت فیلمبرداری، ضبط و ارسال بی سیم تصاویر را دارند. تصاویر ضبط شده نیز بر روی کارت حافظه داخلی هشت گیگابایتی ذخیره میشوند. این عينکها بطور آنلاین به اينترنت وصل میشوند و امکان فيلمبرداري و عکسبرداري مداوم را دارند.
 
2 . اعتراف مونیز، وزیر انرژی آمریکا (9 مرداد 94) به نفوذ شیطان بزرگ بر بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: از سال ۱۹۸۰، ما تمامی بازرسان آژانس را در آزمایشگاه ملی لوس‌آلاموس تربیت کرده‌ایم. ما برای آنها ده ها دوره آموزشی برگزار کرده و اطمینان حاصل می‌کنیم که آنها از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ابرازهای الکترونیکی برخوردار هستند که اکثر آنها هم ساخت خود ما است.

3 . آمانو پس از بازگشت از ایران (30 شهریور 94): یکشنبه به همراه «وارجورانتا» معاون خودم از سایت پارچین بازدید کردیم. این برای نخستین بار است که آژانس ازاین سایت بازدید می‌کرد. وارد ساختمانی شدیم که پیش‌تر تنها می‌توانستیم از طریق تصاویر ماهواره‌ای ببینیم. درآنجا نشانه‌هایی از فعالیت‌های اخیر دیدیم. حال متخصصان ما براساس داده‌های جمع آوری شده به تجزیه و تحلیل می‌پردازند.
 
4 . کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی (31 شهریور 94): بازدید مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سایت پارچین را با هدف رفع ابهامات و با رعایت اصول و خطوط قرمز دانست.کمالوندی گفت: دراین بازدید، بازرسی از محل انجام نشد، زیرا معمولا بازرسان با امکانات و تجهیزاتی حضور مییابند که میتواند مشکل‌آفرین باشد و از آن می‌شود استفاده جاسوسی کرد. اما شخص ‌آقای ‌آمانو وهمکارانش بدون هیچ گونه امکانات ووسایل وحتی بدون داشتن تلفن همراه "صرفا با مشاهده عینی و بصری از نزدیک" حضور یافتند.
 
ظاهرا آقایان باید برای بار دیگر - اگر بار دومی برای عبور از این خط قرمز متصور باشد - عینکهای شاگردان مونیز را مانند موبایل هایشان بگیرند!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
3
اینکه اقای رسائی متوجه این قضیه شده واعلام میکنندبیش از اصل ماجرا دولت مردان راناراحت میکند
باور کنید!بجای اینکه کمی تامل کنند واحتمال صحت قضیه رابدهند دلشان میخواد احدی از بد گمانی به شیطان بزرگ سخن نگوید .واینجاست که باید گفت وااسفا !خدایا خودت مارابخاطر خونهای پاک وناب شهدای عزیزاز شر شیطانها ی بزرگ وکوچک مصون بدار !
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
1
1
ناشناس محترم "در دنیای جاسوسی کشورهائی مانند امریکا"گرفتن موبایل برای
جلوگیری از عکس برداری "درحالی که انها تمام تحرکات پارچین را با ماهواره کنترل
می کنند"کار ساده وبچه گانه نیست؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
1
سلام گوش شنوایی در ....وجود ندارد .ریس جمهور گفت جواب منتقدین را میدهم .البته مشکلی هم نیست کدخدا امده از خانه اش بازدید می کند به قول ریس جمهور اعتدال داشته باشیدخدا بهمان رحم کند
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
0
از قدیم گفتن یا نشو ... یا اگه شدی ... بکش...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار