کد خبر: 742721
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
نايب رئيس شوراي شهر تهران پس از ترخيص: حالا درد مردم را احساس مي‌‌كنم
نايب رئيس شوراي شهر تهران كه در جريان آتش‌سوزي دچار سوختگي شده بود، با بيان اينكه اين حادثه درسي بود تا درد مردم را بهتر متوجه شويم از عملكرد دو بيمارستان پايتخت در پذيرش وي به شدت انتقاد كرد.
نايب رئيس شوراي شهر تهران كه در جريان آتش‌سوزي دچار سوختگي شده بود، با بيان اينكه اين حادثه درسي بود تا درد مردم را بهتر متوجه شويم از عملكرد دو بيمارستان پايتخت در پذيرش وي به شدت انتقاد كرد.
مرتضي طلايي ظهر روز گذشته پس از ترخيص شدن از بيمارستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و ماجرا را شرح داد. او گفت: روز حادثه- 25شهريور- همسرم مشغول پختن غذا روي اجاق گازي در تراس خانه بود و من هم در حال آماده شدن براي رفتن به سركار بودم كه با شنيدن فريادهاي همسرم خودم را به او رساندم. متوجه شدم كه به دليل پوسيدگي شيلنگ اجاق و نشت گاز، انفجار روي داده و آتش فوران مي‌كند. براي نجات همسرم و سرايت نكردن آتش به ساختمان 30 واحدي، ابتدا سعي كردم كه آتش را خاموش كنم. البته اصول ايمني را رعايت نكردم و بيش از هر چيز به فكر نجات همسرم و ساكنان بودم. از آنجا كه نمي‌دانستم منشأ آتش كجاست، تلاش ‌كردم كه آتش اجاق را خاموش كنم تا اينكه وقتي سعي كردم شير گاز را ببندم، خودم هم دچار آتش‌سوزي شدم.
رئيس پليس سابق تهران ادامه داد: در جريان حادثه دو پا و دست و صورتم دچار جراحت شد و همسرم به سرعت من را به بيمارستان طالقاني منتقل كرد. آنجا بود كه مسئولان بيمارستان به وضعيتم توجه نكردند. وقتي همسرم اصرار كرد براي انتقال من به بيمارستاني ديگر به آمبولانس نياز داريم، در كمال ناباوري شنيديم كه گفتند بيمار را با آژانس منتقل كنيد.
وي ادامه داد‌: در آن شرايط به مسئولان بيمارستان خودم را معرفي كردم اما آنها باز هم روي حرفشان ايستادند و خواستند براي انتقال از آژانس استفاده كنيم.  نايب رئيس شوراي شهر تهران ادامه داد: ساعت حدود 9 صبح بود كه خودمان را به بيمارستان مطهري رسانديم اما آنجا هم با برخورد عجيبي مواجه شديم. پرستاران گفتند كه پزشكان در بيمارستان نيستند و آنها هم نمي‌توانند جراحت‌هايم را پانسمان كنند. وقتي اصرارهاي همسرم را ديدند، مشروط به تشكيل پرونده حاضر شدند اجازه دهند پزشك من را معاينه كند.
رئيس پليس سابق تهران ادامه داد: سرانجام در بيمارستان چمران بستري شدم. وي گفت: اين حادثه نشان داد كه تهران يك مركز فوق تخصصي سوختگي ندارد و زماني كه شهردار تهران، براي بار دوم به عيادت من آمد به او گفتم كه سال‌هاي طولاني از او خواهشي نداشتم اما حالا مي‌خواهم كه زميني براي ايجاد يك مركز تخصصي سوختگي تخصيص دهد كه وي قول همكاري داد. طلايي همچنين اشاره كرد كه وزير بهداشت دوبار به عيادت وي آمده و درباره ايجاد يك بيمارستان سوختگي با او هم صحبت كرده است.  نايب رئيس شوراي شهر تهران گفت: اين حادثه درسي بود كه درد مردم را بهتر متوجه شويم.‌اي كاش مسئولان ما فاصله‌شان را با مردم كم مي‌كردند كه اگر روزگاري براي آنها اتفاقي افتاد، مردم ناراحت شوند.
 اگر در تهران شاهد حادثه‌اي مثل زلزله باشيم قطعاً قبل از تلفات ناشي از تخريب ساختمان‌ها، افراد زيادي در اثر انفجار گاز جان خود را از دست مي‌دهند و‌ اي كاش مي‌توانستيم با تغيير الگوي مصرف انرژي از گاز به برق مشكل تهران را حل كنيم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
4
ما هم می گفتیم دردکشیدهها درد مردم را می فهمند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
1
ای کاش ان مسئولینی که درد مردم را نمیدانند به درد اقای طلایی گرفتار شوند تا بفهمند مردم چه میکشند.البته اقای طلایی از مسئولین خوب کشور است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
1
اینهمه خدمت ،نتیجه این شد که پذیرش نکردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما درد به استخوان رسیده چه کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و امروز درک کرده که در این مملکت نبوده و اگر می بود این حرف را نمی زد و روزانه چند تا و چقدر از این بیمار و سوانح دیده داریم و مردم از مدیریت نا کار امد چه می کشند و خداوند قبول کند خدمتگزاری و به بهشت و جهنم بردن ما از سوی مدیران را ؟؟؟؟؟
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
2
درسته جناب طلایی و فقط به مورد شما نیست اگر خدای ناکرده گذرتان به دادگاه ها افتاد یا به کلانتریها آنوقت دلتان بیشتر میگیرد که چه بلایی دارد به سر این مردم می اید به اسم اسلام آقایان دارند سر مردم را میبرند و کسی نیست به دادشان برسد اثر کلانتری ها باج گیر شده اند جناب طلایی ، و در اکثر دادگاه ها زد وبند بین وکلا و قاضی شرمگین ترین وقایع را رقم میزند فقط با کمی کنکاش عمق مصیبت را میتوان دید جناب طلایی همه چیز آنطور که بادمجان دور قاب|چینان مگویند نیست .خدا بداد این مردم مظلوم برسد فاجعه انفجار گاز خانه شما نیست فاجعه بدتر از این هاست بهر جهت بلا به دور باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار