کد خبر: 742088
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
حساب کاربری ما در اینستاگرام بجای اینکه واقعیت را نشان دهد، نشانگر لحظاتی است که آرزوی آن را داریم. گاهی با دیدن عکس تفریحات، غذاها و امکانات دیگران حسرت می خوریم ولی آیا همه آن عکس ها واقعی هستند؟
«یک عکس بگیرید، یک فیلتر انتخاب کنید و بگزارید در خاطره هایتان»این تمام فرایندی است که شما برای فعالیت در اینستاگرام به آن نیاز دارید.

شما با این نرم افزار می توانید عکس بگیرید و به راحتی آن را در در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. اینستاگرام شبکه اجتماعی است که در آن کاربران عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک می گزارند یا بهتر بگوئیم تجربه هایشان را از این طریق به یکدیگر نشان می دهند.اینستاگرام مکانی برای گشتن در بین تصاویر خیره کننده و آشنایی با دیگران است.

شاید شما با ورود به اینستاگرام و دیدن تصاویر دیگران اندکی از داشتن لباس های معمولی یا وسایل کهنه خود سرخرده شوید و احساس بدی به شما دست بدهد. ولی یک عکاس تایلندی این موضوع را به شما اثبات می کند که «تصاویر اینستاگرام از واقعیت زندگی کاربران زیباتر است.» واقعیت این است که هیچ چیز مانند دیدن تصویر کتابخانه مرتب یا میز صبحانه زیبای یک شخص که با فیلترهای رنگی زیبا شده، شما را نسبت به خودتان نا امید نمی کند.


اینستاگرام محیطی برای رقابت عکاسان آماتور است. یکی دیگر از دلایل جذابیت این نرم افزار ایجاد فیلترهای رنگی و افکت هایی است که شما می توانید بر روی عکس هایتان بگزارید. این ویژگی اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که قبل از ارسال، عکس های خود را جذاب‌تر کنید.

اینستاگرام نرم افزاری است که در آن کاربران از طریق ارسال عکس، فیلم، خاطره لحظات خوش زندگی خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. اما این فضای مجازی تا چقدر قابل اطمینان است؟ چقدر می توان عکس های افراد در این محیط را باور کرد؟ مسلم است هیچ کاربری بدبختی های زندگی خود را در اینستاگرام به اشتراک نمی گذارد. هویت ما در اینستاگرام تا حد زیادی آنچه که هستیم فاصله دارد، بلکه حساب کاربری ما در اینستاگرام آن چیزی است که دوست داریم باشیم. گاهی با دیدن عکس های دیگران که از تفریحات، غذاها و امکانات آنها گرفته شده است حسرت می خوریم اما آیا همه آن عکس ها با واقعی هستند؟


مربع اینستاگرام قاب لحظات شیرین زندگی افراد است، چیزی که شاید به دور از واقعیت باشد. شاید زندگی با فیلتر های رنگی اینستاگرام قشنگرتر به نظر بیایند اما فقط به نظر می آیند!

همیشه به یاد داشته باشید که آن چیزی که در اینستاگرام می بینید زندگی واقعی افراد نیست. «چامپو باریتون» عکاس تایلندی با عکس هایی که در صفحه خود به نمایش گذاشته است به خوبی این حقیقت را به ما نشان می دهد.

این عکس که از محیط منظم کاری این شخص گرفته شده تنها گوشه ای از شخصیت نامنظم او است. بهتر است اعتراف کنید که شما هم از تخت خود به عنوان کمد لباس یا میز کار استفاده می کنید!


این عکاس تایلندی به ما نشان می دهد که اینستاگرام آنطور که به نظر می رسد نیست. او میگوید: «من فقط می خواستم غذاهای دیگر را کنار میز بگذارم تا از این سبزیجات یک عکس بگیرم.»


پشت بام مکان خطرناکی برای عکس گرفتن است.هر کسی که می خواهد عکسی در پشت بام بگیرد باید اندکی خطر را به جان بخرد. هرچند این تمام واقعیت نیست.


 
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار