کد خبر: 741685
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
ساخت فیلم درباره قهرمان‌های دفاع مقدس در سال‌های اخیر با استقبال فراوانی مواجه شده است. بخش قابل توجهی از این قهرمان‌های جنگ، در «ارتش جمهوری اسلامی ایران» خدمت کرده‌اند. حالا شنیده می‌شود مسوولان فرهنگی این نیروی دفاع سفارش ساخت یک سریال تلویزیونی را به سینماگر آمریکایی ـ ایرانی داده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سینما مثبت، این روزها تحقیق و نگارش درباره فیلمنامه زندگی «سرلشگر شهید منصور ستاری» به «بهرام توکلی» سپرده شده است. توکلی قرار است این سریال تلویزیونی را به تهیه کنندگی «جواد نوروزبیگی» بسازد. نوروزبیگی که از تهیه کننده‌های سینمای ایران و سرهنگ بازنشسته سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است؛ سریال «شوق پرواز» با موضوع زندگی شهید عباس بابایی را نیز در کارنامه کاری خود دارد. او سال گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر با سخنان عجیبش حاضران را غافلگیر کرد. او رسماً اعلام کرد خانواده‌اش هم اکنون در خارج از کشور هستند. حالا در حالی از سپرده شدن ساخت این سریال به نوروزبیگی خبر می‌رسد که خانواده وی همچنان ساکن امریکا هستند و خود او نیز به واسطه داشتن «گرین کارت» سینماگری امریکایی ـ ایرانی محسوب می‌شود که اگر بخواهد این گرین کارت را تبدیل به اقامت دائم کند، چاره ای جز قسم خوردن زیر بیرق امریکا به عنوان استکبار جهانی و پذیرش دفاع از آرمان‌های این ابرقدرت ندارد.

این پروژه در حالی به نوروزبیگی سپرده شده که تهیه کنندگان فراوانی در ایران حضور دارند که همچنان عاشق این آب و خاک هستند و یک وجب از کشورمان را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنند.

مشخص نیست اگر شهید ستاری زنده بود، با سپردن پروژه زندگینامه خود به تهیه کننده ای با این سابقه موافقت می‌کرد یا خیر؟! شهید ستاری به مدت هشت سال فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در دی ماه سال ۱۳۷۳در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه اصفهان به همراه تعدادی از افسران بلندپایه نیروی هوایی به شهادت رسید.

سینما مثبت امیدوار است یا مسوولان ارتش در انتخاب خود تجدید نظر کنند یا نوروز بیگی در مقابل نمایندگان رسانه‌ها نسبت به معدوم کردن «گرین کارت» اقدام نماید و بار دیگر به آغوش میهن اسلامی بازگردد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
1
مگه امکان داره یعنی ارتش نمیدونه !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
1
ممنون از اطلاع رسانی شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
1
ممنون از اطلاع رسانی شما
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار