کد خبر: 741543
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
«آفتاب در مصاف»، مجموعه گفتارهاي مقام معظم رهبري درباره امام حسين(ع) و روز عرفه و رويدادهاي پيش و پس از عاشورا را دربرمي‌گيرد كه از سوي انتشارات انقلاب اسلامي منتشر شده است.
«آفتاب در مصاف» مجموعه تمام گفتارها و مطالب معظم‌له از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۰ درباره‌ وجود مقدس امام حسين(ع) و تحليل وقايع پيش و پس از عاشوراي سال ۶۱ هجري از منظر رهبر معظم انقلاب است كه به روش سير تاريخي تدوين شده و در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
بهره‌گيري از فهرست تفضيلي و موضوعي، نمايه لفظي، نمايه آيات، نمايه روايات، نمايه كلمات بزرگان و كتابنامه جامع و همچنين ارائه مستندات كتاب در قالب لوح فشرده به همراه كتاب از ويژگي‌هاي بارز و منحصر به فرد اين مجموعه است.
اين اثر در قالب كتاب مرجع به گونه‌اي سامان يافته كه بتواند مبناي پژوهش محققان اين حوزه قرار گيرد، تا با مراجعه به آن بتوانند با توجه به ديدگاه‌هاي رهبري در اين موضوع تحقيقات خود را گسترش دهند. علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از نحوه‌ تهيه آثار انتشارات انقلاب اسلامي مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي ۶۶۴۹۳۵۴۸ و ۶۶۴۸۳۶۹۵ تماس حاصل نمايند يا به پايگاه اطلاع رساني WWW. BOOK- KHAMENEI. IR مراجعه كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار