کد خبر: 741018
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: کیوسکی که در میدان بسیج با عنوان شهر نت برای بانک شهر در حال احداث است با مجوز شهرداری و با پرداخت اجاره ماهیانه برای بانک شهر اجرایی و عملیاتی می‌شود.

حمید لطف‌اللهیان در جلسه بررسی راهکاری توسعه مشارکت بانک شهر در اجرای پروژه‌های شهرداری اظهار کرد: بانک شهر با سرمایه‌های شهرداری‌ها فعالیت می‌کند و آمادگی دارد تا در قالب هلدینگ اقتصادی، عمرانی و واحدهای ارزی خود سرمایه‌گذاری‌هایی را در پروژه‌های عمرانی و اجرایی در استان‌های مختلف انجام دهد تا توان اجرایی و عملیاتی خود را به اثبات برساند.

وی افزود: این بانک با برخورداری از این شرکت سرمایه‌گذاری و هلدینگ تلاشش بر این است تا زمینه‌ای را فراهم کند تا ارائه خدمات به هموطنانمان با رغبت و انگیزه مضاعف به انجام رسیده و اسباب بهره‌مندی بیشتر از این ظرفیت و توان فراهم آید.

شهردار اردبیل ادامه داد: ما بر اساس تفاهمنامه‌ و قراردادی که با بانک شهر به امضا می‌رسانیم حتی بدون طی شدن تشریفات به راحتی می‌توانیم از مزایای بانک شهر در اجرای پروژه‌هایمان استفاده کنیم چرا که خود شهرداری‌ها سهامداران اصلی بانک شهر بوده و تلاش و جدیتشان بر این است تا طرح‌ها و پروژه‌های عظیم شهری را اجرایی و عملیاتی کنند.

لطف‌اللهیان بیان کرد: ما درمورد احداث پل قدس نیز با مشکل تامین مالی روبه‌رو هستیم برخی صحبت‌ها و رایزنی‌های اولیه با هدف جذب مشارکت بانک شهر در اجرای این پروژه‌ها را انجام دادیم و یک تلاش جدی و فراگیری در حال انجام است تا به بهترین شکل و شایسته‌ترین شرایط امکان اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها با استفاده از منابع مالی بانک شهر فراهم آید.

این مسئول در مورد کیوسکی که بانک شهر درمیدان بسیج در حال اجرا دارد، گفت: این مجموعه به عنوان شهر نت بانک شهر محسوب می‌شود تا ارائه خدمات را به هموطنانمان با شتاب و گستردگی بیشتر ارائه کند اما در قبال استقرار بانک شهر در این مجموعه آنها قرار است اجاره‌ ماهانه‌ای را به شهرداری پرداخت کنند.

شهردار اردبیل یادآور شد: ما هنوز در حد یک تفاهمنامه با بانک شهر به توافقاتی رسیده‌ایم اما اگر بخواهیم آن را اجرایی کنیم باید این تفاهمنامه به قرارداد تبدیل شود که با آماده شده پیش‌نویس این قرارداد و بسترسازی برای اجرای آن قطعا مجوز لازم را از شهرداری دریافت خواهیم کرد.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: ما تنها به اندازه 20 میلیارد تومان منابع در اختیار بانک‌ شهر در اردبیل داریم و آنها با پیگیری‌هایی که از طریق مسئولان ملی انجام دادند حاضر هستند دو برابر این رقم یعنی 40 میلیارد تومان تسهیلات را در اختیار ما قرار دهند که البته از مسئولان کشوری آنها خواسته‌ایم این رقم را افزایش داده و میزان کمک و مساعدت بانک شهر را ارتقا دهند.

وی:امیدواریم با رایزنی‌ها و پگیریی‌ها که در حال انجام داریم به سرعت در مسیری حرکت کنیم تا بانک شهر بتواند خدمات کیفی‌تری را به هموطنانمان وهمچنین مجموعه شهرداری اردبیل ارائه کند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر