کد خبر: 740930
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
كتاب‌هايي با قطع «مترو» براي مطالعه مسافران!رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از توليد كتاب‌هايي ويژه با اندازه و قطع مناسب «مترو» با همكاري شركت متروي تهران براي مطالعه مسافران خبر داد.
به گزارش مهر، سه سال پس از متوقف شدن طرح كتاب مترو و كتاب اتوبوس به منظور ترويج مطالعه عمومي در سطح شهر تهران، رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از احياي اين طرح خبر داد.
محمود صلاحي در اين زمينه گفت: به تازگي با مديرعامل شركت مترو تهران ديداري داشتيم و توافق شد كه به زودي تعدادي كتاب با اندازه و قطع مناسب براي مترو تهيه شود و در آن قرار بگيرد. به گفته صلاحي اين آثار كه همگي به صورت اختصاصي به منظور مطالعه در مترو تهيه خواهند شد، به شكلي توليد و عرضه مي‌شود كه مخاطبان بتوانند در فاصله زماني ۲۰ تا ۳۰ دقيقه‌اي به مطالعه آن بپردازند. رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران تأكيد كرد كه اين پروژه در حال حاضر در مرحله آماده‌سازي كتاب به سر مي‌برد. صلاحي پيش از اين نيز از توليد و توزيع يك ميليون نسخه كتاب به منظور استفاده در شبكه حمل و نقل شهري از ابتداي مهرماه سال جاري خبر داده و نصريح كرده بود كه براي تعالي فرهنگ مردم بايد سرمايه‌گذاري كرد و نبايد به بهانه هزينه از فرهنگ‌سازي دست كشيد. پيش از اين شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه در سال‌هاي گذشته با نصب جايگاه‌هاي مخصوصي در اتوبوس‌هاي داخل شهري اقدام به ارائه كتاب براي مطالعه شهروندان در حين سفرهاي بين‌شهري كرده بود كه اين موضوع پس از گذشت مدتي از آغاز اجرايي شدن آن متوقف شد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار