کد خبر: 737319
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
در جدیدترین آماری که فیس‌بوک ارایه داده، تعداد کاربران فعال نرم‌افزار واتس‌اپ 900 میلیون نفر اعلام شده است.
تعداد افرادی که از واتس‌اپ استفاده می‌کنند از 900 میلیون نفر هم گذشت. این خبری است که فیس‌بوک، صاحب این نرم‌افزار اخیرا داده. طبق گفته‌ی این شرکت، بیش از 900 میلیون نفر ماهانه در واتس‌اپ فعالیت دارند.
آمار قبلی فیس‌بوک، در ماه آوریل منتشر شده بود. فیس‌بوک شش ماه پیش گفته بود که واتس‌اپ 800 میلیون کاربر فعال دارد. این آمار جدید، افزایش 50 درصدی تعداد کاربران واتس‌اپ را در 12 ماه گذشته گوش‌زد می‌کند.
پس از خریداری واتس‌اپ توسط فیس‌بوک به قیمت 19 میلیارد دلار، این اپ شاهد رشد زیادی بوده است. در ابتدای سال، این سرویس 700 میلیون کاربر فعال داشت.
با تمام این اوصاف، واتس‌اپ هنوز هم به خود فیس‌بوک نرسیده است. فیس‌بوک ماهیانه 1.44 میلیارد کاربر فعال دارد که در مقایسه با تعداد کاربران 316 میلیونی توییتر، چند بار بیشتر است.
با این حال، تعداد کاربران واتس‌اپ توانسته است از کاربران نرم‌افزار Messenger فیس‌بوک بیشتر شود. اپ مسنجر فیس‌بوک در حال حاضر 700 میلیون کاربر فعال دارد.
واتس‌اپ در سال 2009 میلادی راه‌اندازی شده است. این سرویس در ابتدا تنها اجازه‌ی فرستادن پیغام‌های متنی را می‌داد، اما به تدریج قابلیت‌هایی مثل پیغام صوتی یا تماس صوتی هم به آن اضافه شدند.

با توجه به اینکه استفاده از واتس‌اپ تنها در سال اول رایگان است، فیس‌بوک نگفته که چه تعداد از این 900 میلیون نفر اشتراک سالیانه پرداخت می‌کنند.
منبع: Digikala.com
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار