کد خبر: 737230
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
رزمایش هوایی همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله (ع) با شرکت 50 هزار بسیجی در بوستان ولایت تهران انجام شد.
ایرنا: برقراری امنیت در شهر تهران بدون در نظر گرفتن محیط و حریم هوایی آن امنیتی ناقص خواهد بود از این رو قرارگاه ثارالله (ع) تهران با اتخاذ دکترین امنیت هوا و زمین در تهران این رزمایش را برگزار و بر اقدامات پایشی و مراقبتی خود در این رزمایش هوایی تاکید کرد.

در این رزمایش هوایی همزمان با رژه زمینی نمایش برتری هوایی رزمایش اقتدار ثارالله (ع) تهران با رژه هوایی 10 فروند جایروپلن، 20 فروند پاراموتور، یک فروند کایت موتوردار اجرا شد.

همچنین در اجرای این رزمایش هوایی یک فروند بالگرد (ام. آی 17) عملیاتی هلی بورن، باریزی، چترریزی، سازش هوایی، راپل، و هاورتاکسی، شناسایی، و گشت هوایی را که از قابلیت های یگان هوایی است را اجرا کرد.

رزمایش اقتدار ثارالله(ع) با شرکت 50 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های دفاعی و امنیتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی امروز- پنج شنبه- در بوستان ولایت تهران آغاز شد.

این رزمایش از سوی قرارگاه ثارالله(ع) در قالب 250 گردان های امام علی(ع)، امام حسین (ع)، بیت المقدس، عاشورا ، کوثر، الزهرا (س) و گردان های امداد و نجات،با شعار امنیت پایدار، اقتدار ملی، همدلی و همزبانی و در راستای آیه نورانی قرآنی کریم اَشِدّاءُ عَلَی الکُفار رُحَماءُ بَینَهُم آغاز شده است.

«نمایش اقتدار و وحدت»، «ارتقای سطح امنیت و آرامش جامعه» و «بازدارندگی در برابر دشمنان» ازجمله اهداف این رزمایش است.

در این رزمایش بسیجیانی از کمیته فنی سازمان های کشوری از جمله شرکت توزیع برق، شرکت گاز، شرکت آب و فاضلاب، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، جمعیت هلال احمر و مخابرات استان تهران حضور دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار