کد خبر: 737212
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
۱۰ بازیکن با مبالغی که برای خرید آنها پرداخته شد به عنوان گرانترین بازیکنان فوتبال اروپا در بازار تابستان امسال بوده‌اند.
 مهر: در حالی که دیگر بازار نقل و انتقالات بازیکنان اروپا برای فصل پیش رو بسته شده، می‌توان ۱۰ بازیکنی که بیشترین مبالغ برای خرید آنها در تابستان امسال پرداخته شده را معرفی کرد.

۹ و ۱۰: ماتئو کوواسیچ به رئال مادرید از اینتر، و جکسون مارتینس به اتلتیکو مادرید از پورتو هر یک به مبلغ ۳۵ میلیون یورو. این دو حتما تلاش می کنند تا در لالیگا بدرخشند.

۸. آرتورو ویدال به مبلغ ۳۷ میلیون یورو، از یوونتوس به بایرن - این بازیکن شیلیایی قدرت بیشتری به بوندسلیگا می‌بخشد.

۷. روبرتو فرمینو به مبلغ ۴۱ میلیون یورو، از هافنهایم به لیورپول - این برزیلی چیزهای زیادی را باید در آنفیلد به اثبات برساند.

۶. نیکلاس اوتامندی به مبلغ ۴۴.۶ میلیون یورو ، از والنسیا به من سیتی - بحث انتقال این بازیکن میانی  در تمام تابستان مطرح بود.

۵. کریستین بنتکه به مبلغ ۴۶.۵ میلیون یورو، از استون ویلا به لیورپول  - این مهاجم احتمالا خواهد توانست کار بزرگی برای لوییس سوارز انجام بدهد.

۴. رحیم استرلینگ به مبلغ ۶۲.۵ میلیون یورو ، از لیورپول به من سیتی  - این بازیکن گوش قصد دارد با تیم جدیدش عناوین قهرمانی را کسب کند.

۳. آنخل دی ماریا  با مبلغ ۶۳ میلیون یورو، از منچستر یونایتد به پاری سن ژرمن  - این آرژانتینی به دبنال اثبات توانایی‌هایش در فرانسه است.

۲. کوین دی بروین به مبلغ ۷۵ میلیون یورو، از ولفسبورگ به منچسترسیتی  - پس از این که نتوانست توجه مورینیو را در چلسی جلب کند، او برای تیم دیگری از لیگ برتری توپ خواهد زد.

۱. آنتونی مارتیال به مبلغ ۸۰ میلون یورور، از موناکو به منچستر یونایتد - رقم اصلی ۵۰ میلیون یورو است اما می‌تواند تا ۸۰ میلیون یورو افزایش پیدا کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار