کد خبر: 737085
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
در پیام حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به انگیزه برگزاری دومین همایش ملی انیمیشن ایران‌ آمده است: در انتظار این روزها بودم تا با هم اندیشی با همه دست اندرکاران این صنعت مهم و اثرگذار راههای نجات انیمیشن ایران را با هم مرور کنیم.
تسنیم: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به انگیزه برگزاری دومین همایش ملی انیمیشن ایران به سینماگران این عرصه پیام داد.

در متن پیام آمده است:

سینماگران گرامی عرصه بسیار مهم انیمیشن؛ بهترین ها را برایتان آرزو می کنم. به رغم شوق دیدارتان و پیش بینی های انجام شده در آخرین روزها از بودن در کنارتان بی بهره شدم. اگر چه خود را همواره در کنارتان می دانم. بی صبرانه در انتظار این روزها بودم تا با هم اندیشی با همه دست اندرکاران این صنعت مهم و اثرگذار راههای نجات انیمیشن ایران را با هم مرور کنیم. یقین دارم که با تدبیر خوب برادر گرامی آقای  سید محمد مهدی طباطبایی نژاد و همراهی و همدلی شما این اتفاق خواهد افتاد.

همان گونه که پیوسته فراز و فرودهای برگزاری این همایش را شخصا پی گیری کرده ام، بی صبرانه در انتظار نتایج این نشست مهم می باشم.  تدبیر بودن در کنارتان بود ولی تقدیر به گونه ای دگر رقم خورد چرا که به فرموده مولانا :

تدبیر کند بنده و تقدیرنداند    تدبیر به تقدیر خداوند به چه ماند؟

پشتیبان نتایج این هم اندیشی خواهم بود و امیدورام سال 1394 سرآغاز روزگاری جدید در این عرصه مهم باشد.

دوستدارتان؛حجت الله ایوبی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار