کد خبر: 736964
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی کاملی که بر دشمن دارند آماده مقابله با هر شیطنتی هستند.
فارس: سردار حسین اشتری روز گذشته در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: امروز کشور ما به دلیل امنیتی که دارد مورد تهاجم همه بیگانگان است و به دلیل پیشرفت‌ها و استکبارستیزی مردم و مسئولان مورد طمع بیگانگان قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند، بیان کرد: ایران توانسته بعد از پیروزی انقلاب همه توطئه‌ها را خنثی کند.

اشتری ادامه داد: اگر مروری به وقایع پس از انقلاب داشته باشیم، متوجه اینکه چه توطئه‌هایی علیه انقلاب شده، می‌شویم و این به دلیل هوشیاری امام راحل و مقام معظم رهبری و آمادگی نیروهای نظامی و امنیتی و هماهنگی مسئولان و حضور مردم بود که این توطئه‌ها خنثی شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال این هستند که امنیت و ثبات کشور را به هم بزنند و امنیت اجتماعی ما را خدشه‌دار کنند، تصریح کرد: استان کرمان به دلیل نزدیکی با برخی کشورها که ثبات لازم را ندارد در معرض خطر است و در محور ترانزیت مواد مخدر از جنوب‌شرق به شمال و غرب قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: با توجه به وجود اتباع بیگانه غیرمجاز و همچنین اشرار در استان کرمان، اما استانی امن است و همدلی خوبی بین مسئولان این استان وجود دارد و آماده مقابله با هر شیطنتی هستند و توقع هم همین است.

اشتری بیان کرد: امروز نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، بسیج، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و قوه قضائیه به پیروی از مقام معظم رهبری در حل مشکلات کشور همزبان و همدل هستند و با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی کاملی که بر دشمن دارند از انقلاب دفاع می‌کنند و آماده مقابله با هر شیطنتی هستند.

وی گفت: وظیفه نیروی انتظامی برقراری امنیت و نظم برای مردم است و برای برقراری این نظم و امنیت تا پای جان ایستاده‌ایم و دلیل آن هم شهدایی است که تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز نیروی انتظامی این افتخار را دارد که مقتدرانه مقابل هرگونه قانون‌شکنی و سلب آرامش مردم بایستد و پناهگاه امنی برای مردم است و این بالاترین سرمایه برای ما محسوب می‌شود.

اشتری اظهار کرد: رویکرد نیروی انتظامی پیشگیری از مسائل اجتماعی و برخورد با جرائم و ناهنجاری‌ها است و این فرهنگ جامعه‌محوری است و ارتباط مردم و مسئولان یک سرمایه شده است و باید روز به‌روز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ما در حوزه‌های مختلف کاهش جرائم و افزایش کشفیات داشته‌ایم، اظهار داشت: آمارها در استان‌های کشور متفاوت است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از افزایش 20 درصدی کشفیات مواد مخدر و کاهش پنج درصدی جرائم در کشور در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در تلفات جاده‌ای نیز شش درصد کاهش داشته‌ایم.

اشتری عنوان کرد: با حمایت مردم و همکاری مسئولان و هدایت‌های مقام معظم رهبری نیروی انتظامی اقدامات شایسته‌ای نسبت به گذشته به مردم ارائه داده و بالاترین خدمات را به مردم داشته که این افتخار بالایی برای ما است.

وی بیان داشت: کرمان جزو استان‌های اولویت‌دار ما است که از آن حمایت ویژه‌ای می‌شود.

در این آیین از خدمات سردار حسین چناریان فرمانده سابق انتظامی استان تجلیل و رضا بنی‌اسدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کرمان معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار