کد خبر: 736934
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
ماجراهاي جالب پشت صحنه و بعد از نمايش فيلم
فيلم «‌محمد رسول‌الله(ص)» تنها به فاصله پنج روز بعد از آغاز اكران در سينماهاي ايران وارد گود فيلم‌هاي ميلياردي سينما شد؛ در كانادا نيز اين فيلم كماكان با استقبال گسترده مردمي مواجه است تا آنجا که مردم لائيك در شهر مونترال نيز از تماشاي صحنه‌هاي زيباي اين فيلم اشك مي‌ريزند.
الناز خمامي‌زاده
فيلم «‌محمد رسول‌الله(ص)» تنها به فاصله پنج روز بعد از آغاز اكران در سينماهاي ايران وارد گود فيلم‌هاي ميلياردي سينما شد؛ در كانادا نيز اين فيلم كماكان با استقبال گسترده مردمي مواجه است تا آنجا كه گفته مي‌شود حتي مردم لائيك در شهر مونترال نيز از تماشاي صحنه‌هاي زيباي اين فيلم احساساتي مي‌شوند و اشك مي‌ريزند.
براساس اعلام آمار فروش سينماهاي مكانيزه، فيلم سينمايي «محمد رسول الله(ص)» تا صبح روز 10 شهريورماه، به رقم 930 ميليون تومان فروش رسيده است. اين در حالي است كه آمار فروش اعلام شده تنها متعلق به سالن‌هاي مجهز به سيستم مكانيزه فروش بليت بوده و از اين‌رو آمار دقيق از فروش ساير سالن‌ها در دست نيست. در عين حال موج استقبال مردم كانادا از فيلم افتتاحيه جشنواره سينمايي شهر مونترال كماكان ادامه دارد. يك خبرنگار ايراني مقيم مونترال در يادداشتي كه براي «تسنيم» ارسال كرده از شور و هيجان مردم عموماً لائيك اين شهر براي تماشاي فيلم مذهبي «محمد‌رسول‌الله(ص)» خبر داده و فضا را اينگونه توصيف كرده است كه تماشاگران بي‌دين حتي در صحنه‌هايي چون مرگ آمنه و ساير صحنه‌هاي نمايش‌دهنده مظلوميت پيامبر اسلام غرق در احساسات مي‌شوند و صداي گريه‌شان فضا را پر مي‌كند.
در عين حال و بنا به اظهارات اين دانشجو، نشست خبري مفصل مجيد مجيدي در يكي از دانشگاه‌هاي اين شهر نيز با استقبال خوبي مواجه شده است؛ جايي كه مجيدي در آن از شرايط ساخت اين فيلم سخن گفته و به تجارب جالبي اشاره كرده است كه يكي از آنها نحوه حضور ويتوريو استورارو، فيلمبردار مشهور اسكاري در اين فيلم آن هم برخلاف نكوهش‌هاي وزارت امور خارجه ايتاليا و نيز وزير فرهنگ اين كشور است. ظاهراً استورارو براي ساخت فيلمي درباره معماري شهرهاي الجزاير به مطالعه كتاب‌هايي درباره اسلام و پيامبر آن پرداخته و تحت‌تأثير اين دين و شخصيت پيامبر اسلام قرار مي‌گيرد. او در آخرين فصل كتابش به داستان معراج حضرت محمد(ص)‌ مي‌رسد. بعد از آن مستقيم به سراغ رايانه‌اش مي‌رود و حين چك كردن آخرين ايميل‌هايش، ايميل دعوت مجيدي براي حضور در فيلم پيامبر اسلام را دريافت مي‌كند. از اين‌رو براي حضور در اين پروژه به خود ترديد راه نمي‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار