کد خبر: 736825
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
پس از آنکه ترکیه در چند روز اخیر به عنوان بخشی از کمپین تحت رهبری آمریکا مواضع داعش در سوریه را بمباران کرد، این تروریست‌ها تهدید کردند که ترکیه را برای جنایت‌هایی که در این کشور مرتکب شده، مجازات خواهند کرد.

 

خبرگزاری ایسنا: پس از آنکه ترکیه در چند روز اخیر به عنوان بخشی از کمپین تحت رهبری آمریکا مواضع داعش در سوریه را بمباران کرد، این تروریست‌ها تهدید کردند که ترکیه را برای جنایت‌هایی که در این کشور مرتکب شده، مجازات خواهند کرد.

وبگاه «hilafettakip.com» که گمان می‌رود مرتبط با داعش است، تهدید کرده که ترکیه بهای «جنایت‌هایی» را که در پی حمله به شبه‌نظامیان داعش در سوریه مرتکب شده، پرداخت خواهد کرد.

هواپیماهای نظامی ترکیه اواخر روز جمعه به عنوان بخشی از ائتلاف تحت رهبری آمریکا نخستین حملات هوایی خود را علیه داعش به راه انداختند. دومین عملیات نظامی جت‌های F-16 ترکیه علیه داعش روز شنبه صورت گرفت.

این وبگاه رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه را «کافر» و «شریک جرم» خواند که از حمله نظامی آمریکا در عراق در سال 2003 میلادی حمایت کرده بود.

این سایت همچنین مدعی شد، اردوغان راه را برای «صلیبیون» تسهیل می‌کند و اجازه می‌دهد آمریکا دسترسی به پایگاه هوایی «اینجرلیک» را توسعه داده و در نتیجه می‌تواند از دولت بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه و حزب تروریست «کارگران کردستان» موسوم به پ‌ک‌ک حمایت کند.

نیروهای کرد که به پ‌ک‌ک مرتبط هستند با تروریست‌های داعش در شمال سوریه می‌جنگند.

صالح مسلم، رهبر حزب «اتحاد دموکراتیک کردستان سوریه» پیشنهاد داد که منطقه کردستان سوریه «روژاوا» می‌تواند به عنوان پایگاهی برای نیروهای ائتلافی با هدف مبارزه با داعش استفاده شود.

وی از بروکسل در مصاحبه اختصاصی‌اش با شبکه اسکای نیوز انگلیسی گفت: ما از انجام عملیات‌ ائتلاف ضدداعش از کردستان سوریه و همچنین آموزش ارتش آزادی‌بخش سوریه در این منطقه استقبال می‌کنیم. البته خلوص و صداقت حملات هوایی اخیر آنکارا علیه داعش واقعی و صادقانه نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار